تمام جایگاه های سوخت به مدار توزیع هوشمند بازگشت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: اکنون عرضه بنزین با نرخ هزار و ۵۰۰ تومانی در تمام جایگاه های استان میسر شد و تمام جایگاه های سوخت هوشمند خراسان شمالی به مدار توزیع بازگشت.

«مجتبی شکوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: ۵۲ جایگاه سوخت بنزین در استان وجود دارد که عرضه سوخت با نرخ یارانه ای در تمام آن وجود دارد، البته یک جایگاه از هفته های قبل با مشکل روبه رو شده که برطرف می شود.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این استان در اتصال به سامانه هوشمند از استان های پیشتاز در کشور  است.


وی اظهارداشت: با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت نفت در قالب پنج تیم تخصصی، مشکلات جایگاه های سوخت حل شد و ۱۰۰ جایگاه ها به مدار توزیع سوخت هوشمند بازگشت.


ساعت ۱۱ روز سه شنبه (۴ آبان) تمامی پمپ بنزین های کشور با اختلال مواجه شد. این اختلال که بعدا مشخص شد به دلیل حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت بوده، باعث شد تا عرضه بنزین برای چند ساعت به طور کامل در کشور متوقف شود. توقفی که البته در ساعت ۱۵ همان روز تمام شد و به تدریج با از مدار خارج کردن سامانه هوشمند سوخت و دستی شدن نازل های بنزین، عرضه بنزین آزاد در کشور آغاز شد. اکنون با تلاش های صورت گرفته تمام جایگاه های سوخت به مدار توزیع هوشمند بازگشته است.

کد خبر 1112072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha