دوشنبه های اخلاق در کانون شهید کوچکی اراک

حجت الاسلام امینی از برگزاری کلاس درس اخلاق در روزهای دوشنبه به همت کانون شهید کوچکی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خبر داد.

حجت الاسلام «سید تقی امینی» با اشاره به اهمیت جذب جوانان به مساجد و حضور پررنگ آنان در فعالیت های فرهنگی و مذهبی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ما در کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی با همکاری مجموعه مسجد برنامه های مختلفی را با حضور جوانان و نوجوانان برگزار می کنیم.

 


مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر اراک افزود: برنامه ها برای حضور گسترده اقشار مختلف به ویژه جوانان باید جذاب و مطابق علایق آنان باشد که ما در این کانون سعی کردیم با شناسایی مخاطبان بر اساس سلیقه و خواست آنان برنامه برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه کانون شهید کوچکی همواره شاهد حضور و استقبال جوانان است، ادامه داد: برگزاری دوره همی های مختلف با حضور جوانان و بحث و تبادل نظر در موارد مختلف با جوانان از جمله برنامه های این کانون است.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به برگزاری جلسات هفتگی نیز اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری جلسه احکام و اخلاق دوشنبه‌های  بچه‌های مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام هر هفته با همکاری فرهنگی شهیدکوچکی و پایگاه بسیج قمر بنی هاشم علیه السلام برگزار می شود.

 

حجت الاسلام امینی اضافه کرد: این جلسات با هدف آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با احکام اسلامی و اعتقادی و در یک فضای دوستانه و آرامش بخش برگزار می شود.

کد خبر 1112128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha