برگزاری ۱۴۰۰جلسه فاز اول طرح اندیشه تمدن ساز  در دانشگاه های آزاد مازندران

حجت الاسلام اسلامی از اجرای فاز اول طرح اندیشه تمدن ساز طی۱۴۰۰جلسه باحضور۳۰۰استاد در دانشگاه های آزاد اسلامی مازندران خبر داد و گفت: همچنین در قالب این طرح۳۰۰جلد کتاب «انسان ۲۵۰ساله» مقام معظم رهبری تامین و بین مربیان و متربیان طرح توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «اسلامی» امروز(۱۱آبان) در مراسم اختتامیه فاز اول طرح اندیشه تمدن ساز به همراه تجلیل از مربیان و دبیران برتر که با حضور نماینده ولی فقیه درمازندران، هیات رئیسه دانشگاه آزاداسلامی استان مازندران، مسئولین و مربیان طرح و استادان، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزارشد، ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این طرح، اظهار کرد:قریب به هزار و ۴۰۰جلسه در قالب این طرح شکل گرفت .

 

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران افزود: ۶هزار و ۳۰۰نفر ساعت جلسه حول این طرح در دانشگاه های آزاد اسلامی مازندران شکل گرفته است.

 

 

وی با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب اسلامی چهار محور را برای ساختن یک نسل مدنظر قرار دادند، گفت: انقلاب نوپا و جدید نیازمند مبانی و مفاهیم و اندیشه و مدیریت است که بهدرستی از دوران انقلاب اسلامی تاکنون شاهد تدوین راهبردها توسط رهبری هستیم.

 

 

حجت الاسلام اسلامی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و افزود: متاسفانه امروز ما در عصر مدرن جاهلیت به سر می بریم و نام تمدن بزرگ غرب را یدک می کشد؛ وپوچ گرایی را با سرعت نور مروج هستند در مقابل مقام معظم رهبری تمدن نوین اسلامی را مطرح کردند که باید به درستی تبیین و نهادیه شود.

 

 

وی با بیان اینکه ولایت می تواند جامعه توحیدی را رقم بزند، خاطرنشان شد: ولایی بودن محصول یک جامعه اسلامی است که باید برای پیاده سازی تمدن نوین اسلامی مدنظر رهبری بهره گرفته شود.

 

 

حجت الاسلام اسلامی با بیان اینکه این طرح از آذر ماه سال گذشته آغاز شده بود، بیان کرد: ۳۰۰جلد کتاب «انسان ۲۵۰ساله» بیانات مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی - مبارزاتی ائمه معصومین (ع) به همت ریاست محترم دانشگاه های آزاداسلامی مازندران تامین و بین مربیان و متربیان طرح توزیع می شود.

 

 

وی به بیان اینکه ۳۰۰استاد برای مشارکت در این طرح ثبت نام کردند، افزود: ۵۸گروه برای عملیاتی شدن طرح اندیشه تمدن ساز تشکیل شده است.

 

 

حجت الاسلام اسلامی با بیان اینکه ۴۳گروه از این تعداد موفق به اتمام دوره شدند، گفت: از تمامی کسانی که در این طرح شرکت کردند با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین ۲۲۵مربی نیز گواهی حضور در این طرح دریافت خواهند کرد.

 

کد خبر 1112130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha