۴۳ هیئت دانش‌آموزی در استان کردستان فعالیت دارند

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان با اشاره به وجود ۶۱۴ هیئت مذهبی در کردستان گفت: از این تعداد ۴۳ هیئت دانش‌آموزی است که در سطح استان فعالیت دارند.

نورعلی خزاعی رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی و هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: به مناسبت این ایام نشستی بصیرتی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر 614 هیئت مذهبی در استان فعال است که از این تعداد 43 هیئت دانش‌‌آموزی است و سعی براین است با مشارکت هیئات دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی برنامه‌های بصیرتی در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شود.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان حضور در مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان خواند و گفت: این اقدام با مشارکت هیئات دانش‌آموزی استان انجام خواهد شد.

 

خزاعی هدف از برگزاری نشست‌های بصیرتی و غبارروبی مزار شهدا را آشنایی جوانان با ارزش‌های دینی و اسلامی و تجدید میثاق با آرزمان‌های امام راحل و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دانست.

 

گفتنی است؛ پایگاه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان چند سالی است در این اداره‌کل فعالیت دارد و در برنامه‌های مناسبتی و مذهبی اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

کد خبر 1112132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha