«سرباز شماره صفر» منتخب بزرگ ترین بازار مستند آسیا شد

تهیه کننده و کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی گفت: مستند «سرباز شماره صفر» منتخب بزرگ ترین بازار مستند آسیا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمد سلیمی راد» امروز (۱۱ آبان ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: مستند بلند سرباز شماره صفر به کارگردانی محمد سلیمی راد به بخش مسابقه نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی مستند گوانگژو چین راه یافت.

تهیه کننده و کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی گفت: این جشنواره یکی از مهم ترین جشنواره های مستند در جهان، بزرگ ترین بازار فیلم مستند در آسیا و تنها فستیوال مستند حرفه ای در کشور چین است.

وی خاطرنشان کرد: نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم های مستند Guangzhou از ششم تا ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ برترین ساخته های مستند جهان را در شهر گوانگ ژو چین به نمایش می گذارد.

سلیمی راد تصریح کرد: این مستند پیش از این برنده جایزه بهترین مستند بلند از چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم amert art ترکیه شده بود.

این تهیه کننده و کارگردان استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: سرباز شماره صفر، داستان زندگی مردی به اسم جهانگیر را در ۷۴ دقیقه روایت می کند که به خاطر بیماری همسرش، به سراغ پرونده جانبازی اش می رود اما متوجه می شود در زمان جنگ بیمارستانی که در آن بستری بود به خاطر حمله هوایی دشمن اسناد پرونده اش از بین رفته است.

عوامل این فیلم مستند عبارتند از:
تهیه کننده و کارگردان: محمد سلیمی راد
با حضور واقعی: جهانگیر بَدوره (کرمی مقدم)
تدوین: زنده یاد هوشنگ میرزایی
صداگذاری و میکس: گیسو آزادروش
مدیر فیلمبرداری: محمد سلیمی راد
اصلاح رنگ و نور: رضا تیموری
صدابردار و مدیر تولید: بهمن درخشنده
گره فیلمبرداری: جابر بادیاد، سعید کریمی
گروه پژوهش: سید محمد جواد سعیدی، رسول حاتمی نژاد
زیرنویس: رضا تاری وردی
طراح پوستر: فرود عباسی
روابط عمومی: سید عیسی عباسی

کد خبر 1112162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha