پیشرفت ۳۴ درصدی شهربازی گرگان/ اولویت با پروژه های نیمه تمام است

سبطی از پیشرفت ۳۴ درصدی پروژه شهربازی خبرداد و گفت: برای تحقق توسعه فراگیر و پایدار باید رضایت مندی شهروندان به هر قیمتی حاصل شود و در این مسیر نیازمند مدیریت جهادی و فعالیت های بامداد تا بامداد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا سبطی» عصر امروز (سه شنبه 11 آبان) در نشست با خبرنگاران اظهارکرد: برای توسعه مرکز استان با قدم های  کوچک و استوار به پیش خواهیم رفت و در ابتدا نیازهای اولیه محلات به  را برطرف خواهیم کرد.

 

شهردار گرگان افزود: برنامه های خوبی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام طراحی کردیم و در این مسیر مقرر شد با پیش بینی دو هزار میلیارد ریال روند ساخت شهربازی شتاب بگیرد.

 

سبطی با بیان اینکه بهره برداری از شهربازی مدرن در سال جاری میسر نیست، ادامه داد: تلاش  می کنیم با تامین نقدینگی لازم و تسریع در تهاترهای منظور شده در قرار داد ساخت شهربازی پیشرفت خوبی تا پایان سال رقم بزنیم.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر  پروژه شهربازی مدرن ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و همه مدیران شهر، اهتمام دارند که دغدغه سرمایه گذاران را برطرف کنند.

 

شهردار گرگان ادامه داد: برای توسعه گرگان مدیران شهرداری باید در میدان و محلات حاضر شوند، عمر و سرمایه های شهروندان نزد مدیران شهری امانت است و نباید اجازه اتلاف داد.

 

سبطی با اشاره به بودجه ۱۰ هزار میلیارد ریالی، گفت: برای تحقق این بودجه همه مدیران در تلاش هستند که این رقم عملیاتی شود ولی تا کنون ۲۱ درصد بودجه محقق شده است .

 

وی با بیان اینکه باید در چهار ماه آینده هشت هزار میلیارد بودجه شهرداری گرگان محقق شود، افزود: سیاست مالی حاکم بر مجموعه شهرداری، سیاستی انقباضی است و برنامه داریم تا تشریفات زاید و ریخت وپاش و هدر رفت گرفته شود.

 

شهردار گرگان گفت: اولویت هزینه کرد تا پایان سال و حتی سه ماهه اول سال آینده، به پروژه های نیمه تمام شهر است.

 

سبطی همچنین در خصوص نواقص موجود در بخش پل های عابر پیاده گرگان افزود: در هفته های آتی با پیمانکاران این بخش جلسه ای برگزار و انشالله تا پایان سال مشکلات این بخش برطرف می شود.


وی با اشاره به پایان دادن به معضل حاشیه نشینی پیرامون گرگان، گفت: برای حل این چالش نیازمند همگرایی همه دستگاه ها هستیم بخشی از این مسائل به دغدغه های اقتصادی مرتبط است.

 

کد خبر 1112203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha