نوجوانان سهم پررنگ در دفاع مقدس داشتند

حجت الاسلام گرزین با اشاره به شهادت ۳۶ هزار نوجوان در دفاع مقدس، گفت: نمونه های زیادی از شجاعت نوجوانان در انقلاب و دفاع مقدس ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه امروز (سه شنبه ۱۱ آبان) در آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات نوگلان حسینی گلستان اظهار کرد: مسابقات نوگلان حسینی با استقبال گسترده خانواده‌ها برغم شیوع ویروس کرونا بوده که بسیار امیدبخش است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در شرایطی که دشمنان با تبلیغات گسترده جوانان و نوجوانان را مورد هجمه فرهنگی قرار داده اند، وجود چنین نوجوانانی که حنجره های خود را خرج اباعبدالله الحسین(ع) می کنند، نشان دهنده رویش است.

 

وی با اشاره به فداکاری ها و شجاعت های نوجوانان در دفاع از مقدس، بیان کرد: حسین فهمیده بزرگ مردی بود که افق جدیدی را عالمانه جلوی خط مقاومت گشود.

 

حجت الاسلام گرزین با اشاره به حوادث ۱۳ آبان، اضافه کرد: این روز یادآور شهادت دانش آموزانی است که در سال ۵۷ برای دادخواهی و استقلال کشور تظاهرات کرده و شهید شدند.

 

وی با بیان این که ما میراث داران چنین سرمایه‌های عظیمی هستیم، گفت: ملتی که دانش‌آموزان آن چنین هستند، بزرگ ترهای آن حاج قاسم سلیمانی می شوند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با ذکر این مطلب که نسل ما، تاریخ‌ساز، شجاع و آزادی خواه است، ادامه داد: نمونه های زیادی از شجاعت نوجوانان در انقلاب و دفاع مقدس ثبت شده است.

 

حجت الاسلام گرزین گفت: ۵۵۰ هزار نوجوان در جنگ حضور داشته و۳۶ هزار نفر آن ها به شهادت رسیدند و این امر فقط در مکتب امام حسین(ع) یافت می شود.

کد خبر 1112238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha