کانون‌های مساجد در زمینه تربیت دانش‌آموزان و جوانان، رسالت و وظایف مهمی دارند

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در بحث تقویت ایمان به خداوند متعال و خودباوری در زمینه‌های مختلف و تربیت دانش‌آموزان و جوانان، رسالت و وظایف مهمی دارند چرا که نیاز اصلی جامعه ما، وجود نوجوانان و جوانانی مومن، متعهد و انقلابی است.

«حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان را باید روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نماد مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران بدانیم.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان افزود: حضور گسترده اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموزان در اجتماع ۱۳ آبان نشان دهنده هوشیاری، بصیرت و آگاهی آنها در برابر فتنه‌های استکبار جهانی است.

 

وی اذعان کرد: این مبارزه در حقیقت بر اساس ایمان و توکل به خداوند سبحان و امید به یاری حضرت حق تا الان ادامه داشته و اساس آن، مبارزه با ظلم و ستم و سلطه استکباری غرب بوده است.

 

حجت‌الاسلام مهدوی با گرامیداشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز تصریح کرد: حضور این دانش‌آموزان موجب شد که دشمنان انقلاب تحقیر شوند و با خلق حماسه‌های ماندگار و بی‌بدیل، صفحات و برگ‌های زرینی در کارنامه خودشان ثبت کنند.

 

وی عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود از شهدای دانش‌آموز از جمله شهید حسین فهمیده و بهنام محمدی طرح‌هایی با عنوان اُسوه‌های حسنه برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با شهدا اجرا شود.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان بیان کرد: تببین دشمن‌شناسی و تربیت دانش‌آموزان متعهد و انقلابی از مهمترین رسالت‌های جامعه فرهنگیان به ویژه مربیان پرورشی به شمار می‌رود که با ایجاد پیوند عاطفی و دینی بین معلم و دانش‌آموز، این مهم صورت می‌گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در بحث تقویت ایمان به خداوند متعال و خودباوری در زمینه‌های مختلف و تربیت دانش‌آموزان و جوانان، رسالت و وظایف مهمی دارند چرا که نیاز اصلی جامعه ما، وجود نوجوانان و جوانانی مومن، متعهد و انقلابی است که تحقق این مسئله در گرو تلاش‌های سازنده و موثر کانون‌های مساجد خواهد بود.

 

کد خبر 1112259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha