مراکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل رتبه دوم کشوری را کسب کرد

حجت الاسلام علوی از کسب رتبه دوم در ۲۳ شاخص ارزیابی مراکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل در کشور خبر داد.

حجت الاسلام «حسین علوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت:  مراکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل در 23 شاخص ارزیابی رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

 

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل افزود: این شاخص ها شامل درصد صلح و سازش، تعداد زندانیان آزاد شده، نسبت سازش در پرونده های قصاص نفس، نسبت پرونده های رسیدگی شده به وارده، نسبت نقض آراء شورا، میزان رضایت ارباب رجوع، نسبت پرونده های مسن و روابط عمومی و وب سایت این شورا بود.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این جایگان را مدیون زحمات و تلاش های قضات و اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان هستیم، یادآور شد: حمایت های دستگاه قضا به ویژه ریاست این دستگاه از مراکز توسعه حل اختلاف استان زمینه کسب این رتبه برای استان را فراهم کرد.

 

حجت الاسلام علوی تاکید کرد: تلاش در جهت حل و فصل مشکلات مردم و جلوگیری از اطاله دادرسی و همسوسازی اهداف با سند تحول و منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه از جمله برنامه های این مرکز است.

 

وی اظهار داشت: این رتبه بندی مربوط به عملکرد دستگاه در سال گذشته است و امیدواریم این رتبه و جایگاه در سال های آتی نیز تکرار و به رتبه های برتر منتج شود.

کد خبر 1112292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha