بانک اطلاعات نخبگان هرمزگان تشکیل می شود

شیبانی تذرجی گفت: بانک اطلاعات نخبگان استان هرمزگان، با دستور آقاى مهندس دوستی استاندار محترم هرمزگان، راه اندازی و تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « نازنین شیبانی تذرجی » در جلسه هم اندیشی شورای اندیشه ورز مجمع نیروی انسانی استان هرمزگان، اظهار داشت: با دستور استاندار محترم هرمزگان باید بانک اطلاعات نخبگان استان در راستای ارتباط مستمر و معطوف به نتیجه با نخبگان و صاحب نظران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و ... و بهره‌گیری از نقطه ‌نظرات آنها در راستای رفع مسائل، تشکیل شود.

 

شیبانی تذرجی بیان کرد: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی، شریک راهبردی جامعه صنعت، برای توسعه پایدار هستند و برای توسعه پایدار باید ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود.

 

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تعامل دانشگاه و صنعت، خاطرنشان کرد: دانشگاه محل تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر است و دانشگاه های استان وظیفه دارند با آموزش و ارتقای دانش و مهارت دانشجویان، این نیروهای بومی را برای حضور و فعالیت در صنایع استان آماده کنند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با تأکید بر تأمین نیروی ماهر بومی توسط دانشگاه‌ها و رفع نیازهای صنایع استان، عنوان کرد: باید ارتباط بین صنعت و دانشگاه تقویت شود و این ارتباط مبتنی بر نیازهای صنعت و احصای این نیازها باشد.

 

شیبانی تذرجی تصریح کرد: شناسایی استعدادهای نخبگان می تواند به مدیران دستگاه های اجرایی کمک کند و نرخ بهره وری را افزایش دهد.

 

وی با اشاره به راه اندازی فرم ثبت نام نخبگان در سایت استانداری هرمزگان، عنوان كرد: سامانه‌ای برای ثبت نام نخبگان در سایت استانداری هرمزگان راه اندازی شده است و استاندار محترم هرمزگان از همه نخبگان هرمزگانی و آحاد مردم دعوت کرده اند تا چنانچه فردی را در تراز مدیریت مردمی می‌شناسند، نسبت به معرفی وی اقدام کنند.

 

جلسه هم اندیشی شورای اندیشه ورز مجمع نیروی انسانی استان  به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان و با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تحول اداری استانداری و جمعی از صاحب نظران و اساتید دانشگاه برگزار شد.

 

ارائه پیشنهادات مکتوب مبنی بر راه اندازی مجمع نیروی انسانی استان و چگونگی ارتباط و تعامل دانشگاه ها با صنایع در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1112298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha