ذلت نتیجه سازش با استکبارجهانی است/ وحدت جوامع اسلامی لازم است

حجت الاسلام موسوی گفت: ذلت نتیجه سازش کاری برخی از دولتمداران به ظاهر مسلمان با استکبارجهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید جانمراد موسوی« در نشست بصیریتی نیروهای نظامی پدافند هوایی شهید نصر اصفهان با اشاره به یو الله 13 آبان اظهارداشت: این رویداد نقطه عطفی در نوع روابط و مناسبات ایران و آمریکا بود.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی مرکزی کشور افزود: روحیه استکبار ستیزی بین ملت ایران مانع از قدرت طلبی و احاطه ظلم علیه مردم شد و با تسخیر لانه جاسوسی پاسخی در برابر تحقیر و رفتار ظالمانه دولت استکباری داده شد.

وی به عزت و اقتدار ملت ایران در برابر ظلم و ستم دشمنان اشاره و تصریح کرد: ذلت نتیجه سازش کاری برخی از دولتمداران به ظاهر مسلمان با استکبارجهانی است که به راحتی با تئوری های اسرائیل و آمریکا همراه می شوند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ظلم و ستمی که برخی از کشورهای به ظاهر مسلمان و عربی علیه مظلومان عالم روانه کرده اند، خاطرنشان کرد: کشتار مردم مظلوم یمن به دست همین دولت ها مغایر با ارزش های اسلامی بوده و نتیجه این رفتارهای غلط را خواهند دید.

 

وی ادامه داد: اعتراض مسئولان لبنان علیه این ظلم و ستم ها برای سران ظلم غیرقابل تحمل بود که منجر به اخراج سفیر آن کشور از مملکت خود شد و این رفتارها ناشی از اطاعت پذیری ظلم مه نتیجه اش سرنگونی خواهد بود.

 

*وحدت جوامع اسلامی لازم است

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی مرکزی کشور بر ضرورت همبستگی دولت های اسلامی تاکید کرد و اظهارداشت: وحدت جوامع اسلامی برای مقابله با کفر لازم است.

 

وی با بیان اینکه دولت های اسلامی باید در مسیر وحدت و مقابله با دشمن متحد و صف آرایی کنند‏، تصریح کرد: رفتار منافقانه دولتی به ظاهر مسلمان از جنایت کافران مشکلات بیشتری را نسبت به اسلام و جبهه حق ایجاد می کند.

حجت الاسلام موسوی ایستادگی و مقاومت برای پیروزی را ضروری خواند و اذعان داشت: آمریکا کینه دیرینه ای با جمهوری اسلامی ایران دارد که تسخیر لانه جاسوسی از جمله عوامل آن است اما ایستادگی در برابر اهداف مانع از ظلم و ستم این کشور خواهد شد.

کد خبر 1112341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha