یوم الله ۱۳ آبان، شکوه استکبار ستیزی ملت ایران است

ابدالی پور با بیان اینکه خاستگاه حرکت انقلاب از دل مساجد است، گفت: یوم الله ۱۳ آبان و وقایع این روز تاریخی، از جمله نقاط عطف استکبارستیزی و مبارزه ملت ایران با آمریکا است.

« محمد ابدالی پور» درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  درخرم آباد، اظهار داشت: شهداء دانش آموز که خاستگاه بلوغ فکری، عاطفی و معنوی آنان از مسجد است، امروزه به عنوان الگوهای شاخص برای قشر نوجوان مسجدی محسوب می شوند.

 

وی افزود: در کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش می شود با جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و شهدای دانش آموز به عنوان الگو های شاخص به نسل جوان و نوجوان معرفی شوند.

 

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ادامه داد: تقویت باور به داشته هایی از دل ایمان و معرفت ، بصیرت افزایی و نهادینه سازی ارزش های دینی بستر مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

ابدالی پوربا اشاره به اهمیت مشارکت در راهپیمایی، افزود: اکثر فعالان کانون های مساجد را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند و به دلیل نامگذاری این روز به روز دانش آموز حضور پررنگ  بچه های مسجد بیش از پیش چشمگیر خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: البته رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی جزو اولویت های مهم در این مراسم استکبارستیز خواهد بود.

 

ابدالی پور بیان کرد: استکبارستیزی و مقابله با توطئه دشمنان اسلام و انقلاب یک ماموریت ذاتی برای فعالان کانون های مساجد هست و روز 13 آبان روز تبیین این مسئله در بین نوجوانان و جوانان است.

 

وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا راهپیمایی روز 13 آبان برگزار نخواهد شد، افزود:  به مناسبت 13آبان  طی هفته جاری نشست های تخصصی در کانون های مساجد برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان و وقایع این روز تاریخی، از جمله نقاط عطف استکبارستیزی و مبارزه ملت ایران با آمریکا است.

کد خبر 1112370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha