برگزاری تجمع دانش‌آموزان و فرهنگیان فومن در ۱۳ آبان

بیتا گفت: همزمان با ۱۳ آبان، تجمع دانش‌آموزان و فرهنگیان فومنی در میدان ولیعصر(عج) این شهرستان برگزار می‌شود.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: همزمان با یوم‌الله 13 آبان ویژه برنامه‌هایی در سطح شهرستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرروش فومن افزود: در روز 13 آبان ساعت 10 صبح تجمع دانش‌آموزان و فرهنگیان در میدان ولیعصر(عج) شهرستان را خواهیم داشت.

 

وی فومن با بیان اینکه غبار روبی مزار شهدا در روز پنج‌شنبه از دیگر برنامه های آموزش و پرورش شهرستان است گفت: در این روز دانش‌آموزان و فرهنگیان در گلزار شهدا حضور خواهند داشت و ضمن ادای احترام، مزار شهدای فومن غبارروبی و گلباران خواهد شد.


بیتا با تأکید بر حضور با نشاط و آگاهانه دانش‌آموزان در کنار سایر اقشار مردم در تجمع یوم الله 13 آبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: حضور نظام‌مند و منظم اعضای تشکّل‌های دانش‌آموزی و برگزاری نشست تشکّل‌های دانش‌آموزی و شوراهای دانش‌آموزی در مدارس به مناسبت روز دانش‌آموز، اجرای سرودهای همگانی و نقاشی همگانی به مناسبت روز ملی دانش‌آموز در مدارس از دیگر برنامه‌های مهم این روز است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده در فضای مجازی (شبکه دانش‌آموزی شاد) خاطرنشان کرد: جریان‌سازی و گفتمان آفرینی با تولید محتوا و پیام‌های مناسب با روز دانش آموز و یوم الله 13 آبان در کانال‌ها و گروه‌های مدارس، پخش زنده مراسم زنگ استکبارستیزی و روز دانش‌آموز از طریق کانال آموزش و پرورش فومن در سامانه شاد، ارسال پیام‌های تبریک به دانش‌آموزان در پیام‌رسان شاد و کانال‌های تربیت سیاسی و اجتماعی، تشکل‌ها و شوراهای دانش‌آموزی از جمله برنامه‌هایی است که در روز 13 آبان در سطح مدارس شهرستان انجام می‌شود.

 

کد خبر 1112391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha