روحیه استکبار ستیزی در گرو آگاهی، بصیرت و ولایت مداری

علی رضا کاظمی گفت: با داشتن آگاهی، بصیرت و معرفت در کنار ولایت مداری روحیه استکبار ستیزی نسل جدید زنده خواهد ماند.


 
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «علیرضا کاظمی»، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسم نمادین آیین نواختن "زنگ ملی استکبارستیزی و روز دانش آموز"  گفت:خیلی خوشحالیم که حضور دانش آموزان را در برنامه ارزشمند فرهنگی، انقلابی و دینی داریم. 


او با گرامیداشت پرچمداران مبارزه با استکبار افزود:امام (ره) آغاز گر این راه بود و رنج های زیادی کشیدند و ادامه دهنده گان این راه جوانان و نوجوانی بودند که با نثار خون خود مقدمات پیروزی انقلاب  را در بهمن ۱۳۵۷ فراهم کردند.


کاظمی با بیان اینکه اگر روحیه استکبارستیزی دانش آموزان و دانشجویان نبود انقلاب به پیروزی نمی رسید تصریح کرد: اگر روحیه استکبار ستیزی دانشجویان نبود و تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا شکل نمی گرفت معلوم نبود سرنوشت انقلاب به کجا ختم می شد.


سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد:سلام و درود به دانش آموزان و جوانانی که این راه پر افتخار و عزت مندانه را ادامه دادند و شهدای دانش آموز و معلمی که افتخار آفریدند و هنوز هم افتخار می آفرینند.
او تاکید کرد:امروز گرد هم می آییم تا پیمان ببندیم با راهی که آن ها آغاز کردند و مسیری که ادامه دادند، کار بزرگی که امام(ره)، شهدای دانش آموز کردند را هم پیمان می شویم که ادامه دهیم.

او با بیان اینکه،چهره خباثت گونه آمریکا هر روز آشکار می شود، گفت: هرجا که خونی که ریخته و جنایتی صورت می گیرد، آرامش و امنیت به هم می خورد، ریشه در توطئه های آمریکا و اسرائیل دارد. این موضوع نه تنها برای مردم ایران بلکه برای همه دنیا روشن شده است.


سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: باید از این موقعیت تربیتی ارزشمند استفاده کرده و خباثت های آمریکا را به نسل جدید منتقل کنیم. باید روحیه استکبار ستیزی که برخاسته از قرآن است، در دانش اموزان زنده کنیم.


او بیان کرد: دانش آموزان طلایه داران بزرگ در عرصه استکبار هستند، وقتی بیانیه گام دوم انقلاب و نقشه راهی را ببینیم آنچه ما را به سرمنزل می رساند جوانان و نسل جدید انقلاب هستند.

کاظمی یاد آور شد: مسیری که می توانیم روحیه را زنده نگه داریم آگاهی و بصیرت و معرفت در کنار ولایت مداری است. این موضوع را دو ماموریت برای تشکل های دانش آموزی دانست.
 

کد خبر 1112400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha