وضعیت فارس در زمینه مبارزه با مواد مخدر شایسته جایگاه استان نیست

ایمانیه گفت: وضعیت فارس در زمینه اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر شایسته جایگاه استان نیست و برخورداری از آمارهای دقیق اعتیاد به مواد مخدر گام مناسبی برای مقابله با مواد مخدر و اعتیاد در جامعه به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (چهارشنبه 12 آبان) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: وضعیت فارس در زمینه اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر شایسته جایگاه استان نیست.

استاندار فارس افزود: زمینه بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی توسط اعتیاد فراهم می شود و نگاه ناامیدانه و تعارفات بی فایده، پاسخ مناسبی به کم و کاستی های این حوزه نیست.

وی اضافه کرد: اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس باید با نگاه مثبت و طرح مناسب برای انجام تکالیف قانونی در این خصوص وارد میدان شوند و نباید شاهد وجود احساس بن بست در نگاه متصدیان و مسئولان در این خصوص باشیم.

ایمانیه تاکید کرد: برای موفقیت در این زمینه به تشکیل کمیته علمی برای تصمیم گیری در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیاز داریم و باید از تجربه سایر استان ها نیز استفاده کنیم.

وی ادامه داد: گسترش اعتیاد به مواد مخدر از برنامه های استکبار جهانی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید با تدابیر مناسب این نقشه ها را نقش بر آب کنیم.

استاندار فارس با تشکر از خیرین استان فارس برای مشارکت بالا در مسائل اجتماعی گفت: لازم است با تشریح وضعیت مواد مخدر در جامعه برای مردم خیران و نیک اندیشان نیز به کمک نهادهای مسئول بیایند.

ایمانیه تصریح کرد: برخورداری از آمارهای دقیق اعتیاد به مواد مخدر گام مناسبی برای مقابله با مواد مخدر و اعتیاد در جامعه به شمار می رود.

کد خبر 1112445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha