تریبون آزاد در مسجد جامع شهرقدس اجرا شد

در یک اقدام ابتکاری، طرح تریبون آزاد شهرقدس در مسجد جامع برپا و با استقبال پرشور مردم در راستای بیان خواسته‌ها و دیدگاه‌ها همراه بود.

 

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان فرصت مطالبه‌گری برای مردم با راه‌اندازی طرح تریبون آزاد در بوستان‌های شهرقدس یکی از اقدامات امام جمعه این شهر بود و در یک ابتکار جالب این تریبون در مساجد نیز برگزار شده است.

برپایی تریبون‌های آزاد در مسجد جامع شهرقدس با استقبال پرشور مردم همراه بود و هر یک از مردم ضمن حضور به این جایگاه به بیان دغدغه‌ها، مشکلات، پیشنهادات، دیدگاه‌ها و نظرات خود نسبت به ارتقای سطح فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و سیاسی می‌پرداختند و فرصت خوبی فراهم شد تا اقشار مختلف مردم در مساجد مطالبات و خواسته‌های خود را بیان کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس در این خصوص اظهار کرد: مساجد نیز باید میدان مطالبه‌گری باشند و فضایی ایجاد کنند که مردم بتوانند از رهگذر مساجد خواسته‌های خود را به گوش مسوولان برسانند.

 

 

وی گفت: مردم حق مطالبه‌گری دارند اما مطالبه باید منصفانه منطقی و در چهارچوب اخلاق و دین و کرامت باشد و اجازه بی‌احترامی در مطالبه‌گری داده نشده است. 

امام جمعه شهرقدس افزود: تریبون‌های آزاد مطالبه‌گری کمک به مسوولین است و با اعلام و اظهار مطالبات و خواسته‌ها، مجموعه مدیریت شهرستان می‌تواند از آن در جهت رفع مسائل و ارتقا سطح کیفی جامعه و زندگی مردم استفاده کند. 

در این برنامه به مسایل و مشکلاتی مردم در خصوصی بهزیستی، آب‌وفاضلاب، امنیت شهری، حجاب بانوان، معضل ترافیک، مترو، فضای سبز و موضوعات گوناگون دیگر پرداخته شد و مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

 

 

 

کد خبر 1112471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha