برگزاری ۶۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش آموزی در بشرویه

سرهنگ حسنی گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی بیش از ۶۰ عنوان برنامه شامل پویش های «مرگ بر امریکا» و «همکلاسی شهیدم»، طرح «شهید بهنام محمدی» و همایش «اجتماع دهه هشتادی ها» در بشرویه در حال برگزاری است.

سرهنگ «مهدی حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در شهرستان بشرویه 46 شهید دانش آموز و فرهنگی وجود دارد و تنها شهیده استان مربوط به این شهرستان است.

 

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی بیش از 60 عنوان برنامه در بشرویه در حال برگزاری است، گفت: از مهم ترین برنامه ها می توان به پویش شهرستانی و کشوری «مرگ بر امریکا» و «همکلاسی شهیدم»  اشاره کرد که در بستر شبکه شاد و مدارس این شهرستان برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه طی هفته بسیج دانش آموزی برگزاری برنامه های بصیرتی با استفاده از راویان دفاع مقدس در این شهرستان در دستور کار قرار داشت، افزود: طی این هفته شب شعر با حضور دانش آموزان و معلمان در شبکه شاد برگزار شد.

 

سرهنگ حسنی در ادامه عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا با عنوان «لاله های روشن» و پویش «شبی با نهج البلاغه» و همایش بزرگداشت شهید علی لندی با عنوان «اجتماع دهه هشتادی ها» در بستر شبکه شاد نیز از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار گرفت.

 

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به طرح «شهید بهنام محمدی» گفت: در راستای اجرای این طرح به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برنامه های علمی بسیاری در سه مدرسه این شهرستان اجرا شد.

 

وی در پایان بیان داشت: در روز 13 آبان تجمع دانش آموزان و اقشار مختلف ساعت 9و 30 در میدان امام بشرویه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1112518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha