لزوم ورود جهادگونه در فضای مجازی برای مقابله با اهداف دشمنان

برسلانی گفت: با حضور و فعالیت جهادگونه در فضای مجازی می‌توانیم بر اهداف دشمنان غلبه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، سردار «احمد برسلانی» امروز(۱۲ آبان) در سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مازندران که در مسجد بقیه الله الاعظم ساری با رمز یا زهرا(س) آغاز بکار کرد با قدردانی از برگزارکنندگان مراسم، محورهای تولید محتوا در این رویداد را تشریح کرد.



جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه تولید خوب در فضای مجازی باید هدفمند باشد چرا که دشمن برای تولید محتوا مخاطب خاص دارد، تصریح کرد: باید با نگاه خلاقانه مواردی را تولید کنیم که شایعه پراکنی و شبهه افکنی دشمن را پاسخ دهیم.

وی با تاکید بر نقش جوانان در راستای قوی شدن در عرصه فضای مجازی تصریح کرد: این ممکن نیست مگر اینکه جوانان کشور را پیشرانی کردند امروز هم در این فضا با فعالیت‌های تخصصی خود و هم افزایی حضور یابند.

 

برسلانی با تاکید بر این که امروز جوانان این نیازسنجی را فهمیده‌اند و به صورت تخصصی علمی و فکری ورود پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: این حرکت جهادی شما و ۴۸ ساعت نخوابیدن می‌تواند الگویی برای سایر عرصه‌ها باشد.



مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان بسیجی، سازماندهی گروه‌های تولید محتوا در بستر فضای مجازی و جذب ایده‌های برتر عنوان کرد.

 

محمد نوری تلاوکی بیان کرد: نوجوانان و جوانان بسیجی در حوزه نرم‌افزار و انیمیشن در مرحله استانی به مدت سه روز باهم به رقابت‌ می‌پردازند.

 

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در مدت زمان ۴۸ ساعت در زمینه تولید محصولات به رقابت می‌پردازند تا هر یک بتوانند بهترین تولید محتوا را از نقطه نظر فنی و محتوایی تولید کنند.



مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: این رویداد بزرگ در استان با حضور ۱۷ نفر در قالب ۱۰ تیم شرکت کننده به همت سازمان فضای مجازی بسیج از ۱۲ لغایت ۱۴ آبان ماه سال جاری بصورت متمرکز زمانی در تمام کشور بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.



نوری گفت: فعالان فضای مجازی استان مازندران در سه بخش نرم افزار تلفن همراه و پویانمایی شامل "موشن گرافیک- کمیک موشن- کات اوت دو بعدی- استاپ موشن در قالب تیم های  یک تا پنج نفره در این رویداد مهم شرکت کرده و پس از شناخته شدن برگزیدگان، تیم های اول هر بخش به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

 

کد خبر 1112520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha