شهید «علی لندی» نمونه بارز الگوی برتر نوجوانان دهه هشتادی است

امام جمعه شهر یاسوج ضمن تاکید بر اینکه نسل امروز باید الگوهای برتر را بشناسند، گفت: شهید «علی لندی» نمونه بارز الگوی برتر نوجوانان دهه هشتادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» در دیدار خانواده معظم شهدا و مسئولین بسیج دانش آموزی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: جامعه نوجوانان مهم ترین قطب فرهنگی کشور هستند و لشکر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، دانش آموزانی بودند که در جبهه حق علیه باطل از کشور خود دفاع کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه دشمن تمام توان خود را برای تهدید علیه نوجوانان ما به کار گرفته، گفت: باید نسل امروز را آگاه کرد، دشمنان برنامه ریزی و هزینه‌ های بسیاری را برای جوانان و نوجوانان کشور عزیزمان دارند تا آنان را از مسیر انقلاب منحرف کنند.

 

وی ادامه داد: ضروری است با پیش بینی و اجرای برنامه های فرهنگی مناسب و همچنین با روشنگری و بصیرت افزایی، دانش آموزان را در برابر این نقشه های شوم دشمنان هوشیار و مثل همیشه این نقشه ها را خنثی کرد .

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما تربیت دینی و انقلابی نوجوانان و جوانان است تا همچنان در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنند.

 

امام جمعه شهر یاسوج یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره خون مطهر شهدا بوده و برای این پیروزی بهای سنگینی داده شده است.

 

وی با بیان اینکه شهادت شهید «حسین فهمیده» نوجوان در عرصه دفاع بیانگر این است که روحیه صلح طلبی به سن و سال نیست، افزود: نسل امروز باید الگوهای برتر را بشناسند، شهید «علی لندی» نمونه بارز الگوی برتر نوجوانان دهه هشتادی است.

 

سرهنگ «جاماسب بهمنیار»، ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت: دانش آموزان نقش بزرگی را در پیروزی انقلاب ایفا کردند.

 

رئیس بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ابوالقاسم علی پور با قلبی بزرگ، کوچک ترین شهید دانش آموز استان است که همواره گوش به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بود.

 

وی گفت: باید یاد و خاطره شهید فهمیده و امثال او را به جامعه و نسل امروز معرفی کنیم تا ادامه دهنده میثاق و شجاعت انها باشند.

 

گفتنی است، در پایان این نشست از خانواده های شهدا و اصحاب رسانه به پاس قدردانی تجلیل شد تا با معرفی ایثار وفداکاری به نوجوانان امروز، اینده سازان انقلابی فردا در تحول کشور باشند.

کد خبر 1112521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha