تصویب ۳ هزار مصوبه در کارگروه‌های تخصصی کرونا در قم

سرمست گفت: در طول این مدت ۳ هزار مصوبه در کارگروه‌های تخصصی کرونا تصویب و هزار و ۳۰۰ مورد نیز در ستاد استانی به تصویب نهایی رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بهرام سرمست» امروز (چهارشنبه 12 آبان) در جلسه ستاد استانی کرونا گفت: این جلسه آخری است که بنده به‌عنوان استاندار در جلسه ستاد کرونا حضور دارم و برای استاندار بعدی قم آرزوی موفقیت دارم.
 

استاندار قم گفت: 624 روز از درگیری استان با کرونا گذشت و پنج موج سهمگین را پشت سر گذاشتیم که همه تلاش ما بر این بود تا بتوانیم در راستای خدمات‌رسانی به مردم گام برداریم.
 

وی گفت: ستاد کرونا در قم 111 جلسه را برگزار کرد که در تمامی جلسات مسائل به‌صورت کارشناسی و فنی بیان و تلاش شد تا یک اقدام و تصمیم کارشناسی گرفته شود.


سرمست گفت: در طول این مدت 3 هزار مصوبه در کارگروه‌های تخصصی کرونا تصویب و هزار و 300 مورد نیز در ستاد استانی به تصویب نهایی رسید.


استاندار قم بیان داشت: خداوند در زمینه کمک به مدیریت کرونا کمک کرد و در طول این مدت همشهریان و مدیران استان نهایت همکاری را داشتند که قدردان آن‌ها هستیم.


وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه کرونا گفت: بیشترین شاخص رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا در قم را شاهد بودیم و در طول شیوع کرونا تلاش کردیم تا زیرساخت‌های درمانی استان ارتقا یابد.


سرمست با اشاره به درصد پایین واکسیناسیون در قم گفت: این امر نیاز به تحلیل دارد و در قم باید با اقدامات روشنگرایانه در برابر تبلیغات گروه‌های ضد واکسن ایستاد.
 

در پایان این مراسم از برخی مدیران استان که در زمینه کرونا تلاش جدی داشتند، قدردانی شد.

کد خبر 1112528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha