اتمام پروژه کتابخانه عمومی «نوبندگان» در اولویت است

فیروزی گفت: اتمام پروژه کتابخانه عمومی «نوبندگان» در اولویت بوده و شهرداری و شورای شهر باید برای تکمیل آن اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از فسا، «علیرضا فیروزی» در نشست مشترک انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فسا، گفت: شهرستان فسا با وجود پیشینه تاریخی و وجود هفت دانشگاه شهر علمی و فرهنگی بوده و کتابخوانی، مورد علاقه جوانان این شهرستان است.
 

فرماندار ویژه فسا با اشاره به اعتبارات کتابخانه های عمومی، افزود: اگر اعتبارات کتابخانه‌ ها به موقع پرداخت نشود، به ضرر شهرستان است.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداران باید در پرداخت اعتبار کتابخانه ها اهتمام ویژه داشته باشند، عنوان کرد: اتمام پروژه کتابخانه عمومی «نوبندگان» در اولویت بوده و شهرداری و شورای شهر باید برای تکمیل آن اهتمام داشته باشند.

 

فیروزی همچنین تاکید کرد که لازم است تخصیص اعتبار این کتابخانه در استان پیگیری شود.

 

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فسا با تصریح اینکه به زودی نیز ۲ کتابخانه روستای «فدشکویه» و کتابخانه «بوستان زاهدی» شهر فسا با کمک خیرین کلنگ زنی می شود، گفت: لازم است از ظرفیت خیرین در حوزه کتابخانه استفاده شود.

 

وی در پایان اظهار کرد: در حوزه عشایری و روستایی نشستی با خیرین و مسئولان برگزار می شود و بحث ایجاد کتابخانه سیار در شهرستان پیگیری می شود.

کد خبر 1112537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha