الگوپذیری دانش آموزان از شهدای شاخص دانش آموزی اصل راهبردی و تربیتی است

قاسمی با اشاره به اهمیت جایگاه شهدای دانش آموز به ویژه دبیرستان شهیدستان کرج گفت: الگوپذیری دانش آموزان از شهدای شاخص دانش آموزی اصل راهبردی و تربیتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سالار قاسمی» با حضور در دبیرستان شهیدستان کرج روز چهارشنبه ۱۲ آبان زنگ استکبارستیزی را به صدا در آورد و گفت: الگوپذیری دانش آموزان از شهدای شاخص دانش آموزی اصل راهبردی و تربیتی است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: استکبار با برنامه ریزی کلان در شبکه های رسانه ای با هدف دور ساختن نوجوانان و دانش آموزان از فرهنگ غنی اسلامی و ایران فعالیت دارد. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به مقام شامخ شهدای دانش آموز اظهار کرد: الگوی شاخصی همانند شهید علی لندی، شهید محمدحسین فهمیده و دیگر شهدای دانش آموز به عنوان مهمترین الگوهای رفتاری هستند که باید معرفی آنان به عنوان الگوی دانش آموزی با همت معلمان انجام شود.

 

وی بیان کرد» مدرسه شهیدستان با اهداء ۱۵۶ شهید دانش آموز یکی از هویت های فرهنگی و معنوی مردم استان البرز است که با حضور پرشور خود در عرصه دفاع مقدس معادلات جنگی و نظامی جهانیان را برهم زدند. 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: هدف استکبار تحقیر مردم ایران با بهره مندی از مسائل و مشکلات متعدد اقتصادی است ولی باید بدانند که دشمن ستیزی در فرهنگ ایرانیان جاری است و ایرانی ها همواره با عزت، استقلال و قدرت زندگی کرده اند. 

 

 

کد خبر 1112544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha