برگزاری آیین بزرگداشت ۱۳ آبان به صورت تجمع در فضای باز در جهرم

زارعی گفت: مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان جهرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و تجمع در فضای باز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «نسرین زارعی»، امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان) در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز دانش آموز و ۱۳ آبان ضمن گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز گفت: ۱۳ آبان ماه که در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار علیه رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه دهنده آن است که این قشر آگاه و متعهد در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،  همواره در روند رشد و شکوفایی حرکت اسلامی و انقلابی جامعه بسیار مؤثر بوده اند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه جهرم افزود: ویژگی ضداستبدادی و استکباری دانشجویان و دانش آموزان جزو هویت جدا نشدنی شان به شمار می رود.

 

وی از برگزاری آیین بزرگداشت ۱۳ آبان در شهرستان جهرم خبر داد و اظهار کرد: مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان ماه در شهرستان جهرم در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی به نحو شایسته ای برگزار می شود.

 

زارعی عنوان کرد: این ویژه برنامه، روز پنجشنبه ۱۳ آبان از ساعت ۹ صبح در چهار راه «دفاع مقدس» شهرستان جهرم رو به روی اداره آموزش و پرورش انجام می شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه جهرم گفت: در پایان از ادارات، نهادها و ارگان های متولی جهت تشکیل جلسات در راستای برنامه ریزی های مطلوب در اجرای برنامه ها تقدیر  و تشکر به عمل آورد و اظهار امیدواری کرد؛ با تعامل و تلاش هر چه بیشتر، مراسم ۱۳ آبان به نحو شایسته برگزار شود.

 

کد خبر 1112545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha