لزوم تقویت مؤلفه ها و زیرساخت های فرهنگی هنری کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان بر لزوم تقویت مؤلفه ها و زیرساخت های فرهنگی هنری این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، میثم نمکی در نشست با شهردار کاشان گفت: انجام فعالیت های فرهنگی هنری و فرهنگ سازی رفتارهای اجتماعی از جمله فعالیت هایی است که در این حوزه انجام می شود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری می توانند تعاملات مثبت و سازنده ای با یکدیگر داشته باشند.


 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با تأکید بر لزوم تقویت مؤلفه ها و زیرساخت های فرهنگی هنری شهرستان کاشان، افزود: پروژه‌های فرهنگی هنری در دست ساخت شهرستان بویژه مجتمع فرهنگی هنری کاشان از جمله پروژه‌های مهم ملی شهرستان است که لازم است با تعامل و همکاری تمام تلاش خود را برای تکمیل آن به کار ببریم.


در ادامه این دیدار، دکتر حسن بخشنده شهردار جدید کاشان با اشاره به ظرفیت های مطلوب شهرداری و توجه ویژه به رویکردهای فرهنگی هنری در حوزه های عمومی، آمادگی خود را مبنی بر مشارکت مؤثر در طرح ها و برنامه های فرهنگی کاشان همچون گذشته اعلام کرد.


مشارکت شهرداری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در اجرای طرح های پایتختی کتاب، برپایی نمایشگاه کتاب استانی، جشنواره کتاب کودک و نوجوان، آماده سازی و بهره برداری از گذرهای فرهنگ و هنر شهرستان و نیز مشارکت در اجرای برنامه های طرح ملی "کاشان؛ پایتخت نهج البلاغه ایران" تجربه هایی موفق و تأثیرگذار بوده است.

کد خبر 1112558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha