ترس نداشتن ملت بزرگی مانند ایران  نشانه افول آمریکاست

حجت الاسلام باباییان با بیان اینکه خالق ۱۳ آبان نسل نو و جوانان هستند، گفت: ترس نداشتن ملت بزرگی مانند ایران نشانه افول آمریکاست.

حجت الاسلام حسن باباییان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد 13 آبان گفت: 13 آبان به جهت چند خصوصیت نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است، ابتدا اینکه صاحب بشارت نیز است، موضوع این است که 13 آبان خالق اش و آفریننده اش نسل نو و نوجوانان و جوانان بودند. 13 آبان رشد انقلاب و بالندگی اسلام ناب را همراه خود داشته است و شعارهای دانش آموزان در 13 آبان در مقابل رژیم سفاکی که تا بن دندان مسلح و از حمایت های بی چون و چرای خارجی ها مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی و اروپاییان برخوردار بوده است، دلمردگی را نصیب و سرازیر جامعه کرده است.

 

امام جمعه اندیشه افزود: جوانان و نوجوانان دانش آموز در مقابل این اقدام سفاکانه با شعار اسلام خواهی و اسلام گرایی به میدان آمدند و آنچنان حماسه ای آفریدند که هر منصفی اکنون مطالعه می کند انگشت به دهان و متعجب می ماند که اینچنین شور و هیجان در نوجوانان ایجاد شده است. به برکت زحمات امام راحل و نفس های گرم آن مرد الهی 13 آبان شکل گرفت. در 13 آبان وقتی جوانان دانشجو در مقابل سفارت لانه جاسوسی آمریکا قرار گرفتند آنچنان محو در مباحث انقلاب بودند و با شور و هیجان انقلابی حماسه انقلاب دوم و آغاز انقلاب دوم را ایجاد کردند که باز هم مورد تحیر و تعجب همگان شد.

 

وی اظهار کرد: آنچنان این اقدام اثربخش بود که دولت موقت که سررشته ای از حمایت های آمریکا و آمریکاییان را داشت ناخودآگاه به استعفا مجبور شد و این نقطه آغازین برای رسیدن به قله افتخار و شرافت به لحاظ وعده الهی است زیرا زمین و زمان و جهان در حال حرکت به سوی شرافت، انسانیت و رسیدن به مقام شامخ و والای انسانی هستند و این وعده الهی است.

 

وی گفت:خداوند در قرآن عنوان می کند که وارثان زمین صالحان هستند و در جای دیگر می فرماید کسانی کرامت دارند که اهل تقوا باشند و در جای دیگر عاقبت عقبی و دنیا از اهل تقوا است. زمین و زمان به سمتی حرکت می کند که در آن پیروزی حزب الله تضمین شده است و هر کسی که حزب الله است در این مسیر و قطار سوار است به سوی سعادت می رود و این وعده الهی است. هر کس بخواهد با حزب الله مقابله کند، محکوم به شکست است.

 

امام جمعه اندیشه در مورد مستندات افول آمریکا تصریح کرد: افول آمریکا از همین جا آغاز شده است که آمریکا و آمریکاییان و کسانی که دل در گروی آمریکا قرار دارند آنان محکوم به شکست هستند پس افول آمریکا حتمی است و نشانه های افول ظاهر و اظهر من الشمس است.

 

وی گفت: هر کس به آمریکا دلخوش کند، آمریکا موجب سقوط او می شود مانند مرحوم مصدق که از شر انگلستان به پناه آمریکا رفت و آمریکا موجب سقوط او شد. پهلوی ها و صدام، عمر البشیر از جمله مثال های دیگر هستند و هر کس به آمریکا دلخوش کرده است، آمریکا موجب سقوط او شده است.

 

امام جمعه اندیشه ادامه داد: در دل آمریکا انواع فسادها نهفته است که آن فسادها یکی پس از دیگری در حال بروز است. در جریان کرونا دیدیم که قبل از آن و در دوران آن رسانه ها فراوان تبلیغ قدرت آمریکا می کردند اما وقتی کرونا آمد، معلوم شد این طرح توخالی است و این آمریکا عاجزتر از آن است که بتواند ویروسی را که خود متهم به وجود آوردن آن است در مهار کرونا عاجز مانده است و در بسیاری از موارد نظامی، اقتصادی و فرهنگی فراوان می بینیم که آمریکا آنچه که بر طبل اش می کوبد و آنچه واقعیت اوست، فاصله بسیار دارد و اینها نشانه های افول قدرت آمریکایی ها است.

 

وی گفت: آمریکا بنا به گفته سیاستمداران آن مانند دنیس راس در چند روز اخیر عنوان کرده است که توپ و تشرهای آمریکا برای جهانیان ارزشی ندارد و به ویژه ایران و ایرانیان از تهدیدات آمریکا ترسی به خود راه نمی دهند. این ترس نداشتن ملت بزرگی مانند ایران اسلامی نشانه افول آمریکا و افول قدرت آمریکاست که انشاءالله بیشتر محقق می شود.

 

کد خبر 1112575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha