زنگ استکبارستیزی و یادواره ۳۶ هزار شهید دانش آموز طی آیینی در قرچک برگزار شد

آیین نواختن زنگ استکبارستیزی و یادواره ۳۶ هزار شهید دانش آموز در شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و در آستانه یوم الله ۱۳ آبان، آیین نواختن زنگ استکبارستیزی و یادواره ۳۶ هزار شهید دانش آموز با حضور فرماندار شهرستان قرچک، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، داورزنی مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان در آموزشگاه شاهد خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم اظهار داشت: یوم‌الله ۱۳ آبان، نماد آزادی‌خواهی، عدالت‌جویی و حق‌طلبی دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی است و این رخداد کم‌نظیر تاریخی، وحدت مردم را در مقابله با استکبار جهانی تقویت کرده است.

وی افزود:‌ بی‌شک، سیزدهم آبان یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین روزهای انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر به شمار می‌آید، روزی که رهبری معظم انقلاب اسلامی از آن به عنوان «روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی در ملّت مسلمان» نام بردند.

خطیبی با اشاره به تقویت روحیه استکبار ستیزی و تبیین جنایات آمریکای جهانخوار بیان داشت: دانش‌آموزان با شناخت کامل از جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، در مبارزه همه‌جانبه به ایادی استکبار تلاش کنند.

فرماندار قرچک در پایان در خصوص برنامه یوم الله ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در این شهرستان گفت:  تجمع ضد استکباری نیز به مناسبت این ایام روز پنج‌شنبه مقابل مسجد جامع قرچک برگزار می شود.

کد خبر 1112581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha