ائمه جمعه برای تبیین و ترویج امید، وحدت و آرامش در جامعه تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امید، وحدت و آرامش سه شعار مهمی است که همه ما به عنوان ائمه جمعه و جماعات باید به آن توجه داشته باشیم و در راستای تبیین و ترویج این سه اصل مهم تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در نشست ائمه جمعه و جماعت استان کردستان با موضوع استکبارستیزی از دیدگاه امام راحل و رهبری، اظهار کرد: مهمترین مولفه در کارهای بندگان خدا اخلاص است و انسان در هر کاری که انجام می‌دهد باید قبل از هر چیز خداوند را مد نظر قرار دهد و در کارش، تکبر، ریا و مردم آزار نباشد.

 

 

وی افزود: هرکس اهتمام به امور مسلمانان نکند از آنان نیست و اهتمام به امور مسلمانان همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب فرموده و رئیس جمهور به آن اهتمام دارد.

 

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه وحدت مهمترین امر در امور مسلمانان است، افزود: این مولفه امروز اساس است و باید از تفرقه و اختلاف‌افکنی دوری کرد.

 

 

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: علم و تقوا اساس کار است، یک امام جمعه و شخص متدین هر چقدر تقوا و علم داشته باشد اما اگر نفهمد در اطرافش چه می‌گذرد عقب است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به کشتار مسلمانان در حین نماز در برخی کشورها، گفت: امروز استکبار جهانی یک لباس دیگر پوشیده و به دست مسلمان، مسلمانان دیگر را می‌کشد.

 

 

وی گفت: امید، وحدت و آرامش سه شعار مهمی است که همه ما به عنوان ائمه جمعه و جماعات باید به آن توجه داشته باشیم و در راستای تبیین و ترویج این سه اصل مهم تلاش کنیم.

 

 

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: امروز شیطان بزرگ به صورت جدی برای ایجاد شکاف و تفرقه برنامه‌ریزی کرده و نباید به خاطر برخی حرکت‌های ناآگاهانه که از سوی افراد ناآگاه صورت می‌گیرد زمینه دستیابی دشمنان به اهداف تفرقه افکنانه‌ را فراهم سازیم.

کد خبر 1112605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha