اطلاع رسانی رسانه ها در مورد فعالیت های پلیس فارس موجب افزایش احساس امنیت می شود

سردار حبیبی گفت: اطلاع رسانی رسانه ها در خصوص فعالیت های پلیس فارس موجب می شود تا احساس امنیت در جامعه از سوی مردم بیشتر احساس شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «رهام بخش حبیبی»، امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان) در نشست خبری درباره ارائه گزارش عملکرد پلیس فارس از ابتدای سال تاکنون و کشفیات اخیر پلیس های آگاهی، فتا، مواد مخدر، امنیت اقتصادی و امنیت عمومی استان فارس گفت: اطلاع رسانی رسانه ها در خصوص فعالیت های پلیس فارس موجب می شود تا احساس امنیت در جامعه از سوی مردم بیشتر احساس شود.

فرمانده نیروی انتظامی فارس ادامه داد: اطلاع رسانی به مردم در خصوص خط قرمز های پلیس موجب نتیجه ‌بخشی بیشتر خواهد شد و پلیس فارس طی هفت ماهه گذشته موفق به دستگیری 206 سارق شده و همچنین با متلاشی ۶ باند سرقت ۹ سارق دستگیر شده و به ۲۱ فقره اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: مردم نباید شماره حساب خود را در اختیار افراد غریبه قرار دهند زیرا ۵۰ نفر از رانندگان تاکسی‌ اینترنتی توسط فردی برای انتقال بسته دارو از فرودگاه مورد کلاهبرداری ۱۵۰ میلیون تومانی قرار گرفتند که این کلاهبردار به همت پلیس فارس دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی فارس اعلام کرد: از ابتدای امسال تا انتهای مهرماه، از چهار هزار و ۷۰۰ پرونده تشکیل شده در فارس چهار هزار و ۵۰۰ مورد به نتیجه رسیده و کلاهبردار فروش و تعمیر لوازم خانگی، 2 کلاهبردار تهیه و تولید صنایع چوبی و کلاهبردار درج آگاهی فروش نیسان و تراکتور نیز شناسایی و دستگیر شده اند.

وی از دستگیری یک کلاهبردار ارز دیجیتال نیز خبر داد و بیان کرد: این فرد کلاهبردار در اینستاگرام خود را مدرس معرفی می کرد و تاکنون ۶ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و کلاهبردار دیگری که 14 شاکی داشت و فروش یخچال و فریزر و ... در سایت دیوار انجام می داد نیز دستگیر شده اند.

سردار حبیبی ادامه داد: شناسایی ۹ باند خرید و فروش سلاح و کشف ۱۱۳ قبضه سلاح از آنها و کشف ۱۰ قبضه اسلحه و سه هزار مهمات از فردی که در یکی از شهرستان ها دستگیر شده نیز ز سای اقدامات بوده است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس برای ایجاد امنیت در فارس تلاش مستمری دارد، گفت: ۳۷۲ میلیارد تومان کشف کالای قاچاق کشف شده و ۵۱ باند مواد مخدر نیز متلاشی و بیش از۴۰ تن و ۶۶۶ خودرو و هشت هزار و ۴۴ نفر در این خصوص دستگیر شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس اعلام کرد: پلیس فارس آمادگی دارد در خصوص جمع آوری متکدیان، معتادان متهاجر و... با مسئولان همکاری کند و رسانه ها می توانند در این خصوص پیام و درخواست مدیران را به پلیس فارس انتقال دهند.

کد خبر 1112610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha