اجرای دومین مرحله پویش «همکلاسی مهربان» در اندیمشک

دومین مرحله پویش «همکلاسی مهربان» همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی و با توزیع ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر در اندیمشک اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سید عطاالله موسوی» امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان) در حاشیه بازدید از آئین اجرای مرحله دوم پویش همکلاسی مهربان ۲ اظهار کرد: در این مرحله و به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر ایرانی به ارزش ۱۵ میلیون تومان شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، مداد رنگی، پاکن، تراش و جامدادی میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار حاشیه شهر اندیمشک توزیع خواهد شد.

 

جانشين ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: توزیع ۲۰ بسته معیشتی نیز در راستای رزمایش کمک مومنانه و همچنین توزیع ۵۰۰ ماسک بین خانواده‌های کم‌بضاعت اندیمشک صورت می‌گیرد.

 

وی اذعان کرد: از آغاز سال تحصیلی تاکنون ۲ مرحله توزیع لوازم‌التحریر در قالب پویش همکلاسی مهربان در سطح شهر اندیمشک و یک مرحله در سطح بخش الوارگرمسیری صورت گرفته و تلاش شده تحویل دانش‌آموزان کم‌بضاعت به خصوص در مناطق حاشیه‌ای، روستاها و عشایر داده شوند.

 

موسوی تصریح کرد: تلاش مجموعه بسیج دانش‌آموزی و مدیریت آموزش و پرورش اندیمشک و بخش الوارگرمسیری و همچنین خیرین در راستای تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر جای قدردانی دارد‌.

 

«روح‌الله صادقی» نیز عنوان کرد: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان از هم فاصله گرفتند و روابط اجتماعی آنها کاهش پیدا کرد اما راه‌اندازی این پویش‌ها در فضای مجازی، نوآوری بسیار خوبی بودند که اتفاق افتادند و حس نوعدوستی و انگیزه کمک به دیگران را در دانش‌آموزان افزایش دادند.

 

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک یاد آور شد: شهرستان اندیمشک در زمینه طرح «آجر به آجر» فعالیت موثری داشت و در پویش ملی «به رنگ مدرسه» نیز از هفت نفر برتر استان خوزستان، سه نفر اندیمشکی بودند.

 

کد خبر 1112621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha