فعالیت مجدد کارخانه قند شهرستان «رستم» در دستور کار استانداری قرار می گیرد

ایمانیه گفت: یکی از مشکلات اصلی شهرستان «رستم» تعطیلی هفت ساله کارخانه قند این شهرستان است که به بیکاری ۶۰۰ کارگر منجر شده و فعالیت مجدد این کارخانه به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (چهارشنبه 12 آبان) در سفر به شهرستان «رستم» گفت: یکی از مشکلات اصلی شهرستان «رستم» تعطیلی هفت ساله کارخانه قند این شهرستان است که به بیکاری ۶۰۰ کارگر منجر شده است.

استاندار فارس افزود: فعالیت مجدد این کارخانه به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و برای حل مشکلات این شهرستان به زمان نیاز است و باید با تمرکز بر یک نظام عادلانه و عدالت پرور در این خصوص حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: احداث بیمارستان شهر «مصیری» که تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته نیز باید تسریع شود تا مردم این شهر برای دریافت خدمات سلامت نیاز به مراجعه به نورآباد نداشته باشند.

استاندار فارس همچنین در این سفر تاکید کرد: احداث جاده «پل فهلیان- پل بریم» باید با سرعت بیشتری انجام شود و گاز رسانی به  منطقه محروم «پشت کوه» نیز باید تسریع شود.

وی ادامه داد: شهرستان تازه تاسیس «رستم» فاقد یک مجتمع اداری منسجم است و ادارات به صورت پراکنده در مکان های مختلف فعالیت می کنند و امیدواریم پروژه مجتمع اداری در این شهرستان به زودی تکمیل شود و پروژه سد «پارسیان» با همکاری نماینده مجلس و نظر ویژه وزیر نیرو در دست پیگیری است.

خاطر نشان می شود، تکمیل 2 سالن ورزشی در «کوپن» و «بابا میدان» از دیگر مصوبات سفر استاندار فارس به شهرستان رستم بود.
 

کد خبر 1112629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha