۱۳ آبان نماد مقاومت و پایداری جوانان در برابر استکبار جهانی است

حجت الاسلام محمد کرمی گفت: ۱۳ آبان نماد مقاومت و پایداری جوانان در برابر استکبار جهانی است و جوانان امروز نیز باید با پیروی از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی) استکبار جهانی را به خاک ذلت بنشانند.

حجت الاسلام «محمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی، گفت: فردا هم زمان با سراسر کشور اجتماع مردمی ۱۳ آبان راس ساعت ۸ صبح در خیابان بسیج روبروی سپاه شهرستان قلعه گنج برگزار می‌شود.


سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج بیان کرد: همچنین در بخش چاه دادخدا این اجتماع راس ساعت ۸ صبح فردا مقابل مدرسه دخترانه ام سلمه برگزار می شود.


وی ابراز کرد: مردم ولایتمدار شهرستان قلعه گنج فردا یک بار دیگر با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می کنند.


حجت الاسلام کرمی از شعار امسال ۱۳ آبان تحت عنوان ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا است، یاد کرد و افزود: ۱۳ آبان نماد مقاومت و پایداری جوانان در برابر استکبار جهانی است و جوانان امروز نیز باید با پیروی از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی) استکبار جهانی را به خاک ذلت بنشانند.


سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج ۱۳ آبان را سالروز سه رویداد مهم در تاریخ ایران، برشمرد و اظهار کرد: سه رویداد تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، در شکل گیری حرکت انقلاب اسلامی نقش منحصر به فردی داشتند.


 وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با دشمن شناسی دقیق راه درست را به جوانان نشان داد و آن ها نیز با شجاعت لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند تا درس عبرتی باشد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند.

 

حجت الاسلام کرمی در خاتمه با بیان این مطلب که اجتماع مردمی ۱۳ آبان همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود، از عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان قلعه گنج برای حضور در این اجتماع دعوت کرد.

کد خبر 1112643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha