باید بتوانیم بخشی از دغدغه های فرهنگی کشور را حل کنیم

شفاهی گفت: گفت: در گام دوم انقلاب هستیم باید از همه ظرفیت های فرهنگی شورای فرهنگ عمومی کشور استفاده کنیم تا بتوانیم بخشی از دغدغه های فرهنگی کشور را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «اسماعیل شفاهی» امروز(۱۲آبان) با حضور مجازی در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه در استان به پیشینه یازده ساله شورای فرهنگ عمومی کشور اشاره و اظهار کرد: با استقرار دولت سیزدهم فصل تحول و امید در شورای فرهنگ عمومی کشور فرا رسید.

 

مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور، افزود: بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می گذرد باید گام دوم را قوی تر و محکم‌تر برداریم.

 

شفاهی یادآور شد: در حوزه فرهنگ عمومی مسائل و دغدغه‌های بی‌شماری در گام جدید داریم، فرهنگ عمومی به‌نوعی فرهنگ رفتار همه مردم جامعه است با رفع همه دغدغه های فرهنگی، اجتماعی و...فاصله دارم اما  توفیقاتی هم در این حوزه کسب کردیم.

 

وی عنوان کرد: نقاط هدف برای گسترش شاخصه‌های حوزه فرهنگ و امید ضرورت دارد، در جلسه آینده که با روسای شورای فرهنگ عمومی استان‌ها داریم حتما کارشناسانه‌تر و دقیق‌تر مباحث را دنبال خواهیم کرد.

 

شفاهی گفت: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور حلقه واسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر دستگاه‌های دولتی در راستای اجرایی کردن نقشه مهندسی فرهنگ عمومی کشور است، ما هم به‌طور جدی این موضوع را دنبال می‌کنیم و حتما با تمام همت و توان در خدمت استان‌ها هستیم و اتفاقات را به اعتقاد خودمان در استان‌ها دنبال کنیم و شعارمان این است که کل ایران تهران نیست و طبق همین عمل خواهیم کرد.

کد خبر 1112649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha