سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان سمنان افتتاح شد

سردار دامغانی گفت: سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان با هدف شناسایی ظرفیت‌های بسیجیان در تولید محتوای دیجیتال برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سردار «حمید دامغانی»، در آیین افتتاحیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان سمنان گفت: بسیجیان به عنوان جهادگران در خط مقدم مبارزه با دشمنان در فضای مجازی وظیفه تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی و خنثی‌سازی دسیسه‌ دشمنان را برعهده دارند.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه  فضای مجازی در کنار فرصت‌ها، تیغ دولبه‌ای است که دشمنان برای تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند  اضافه کرد: باید هوشیار بود و با تولید محتوای مناسب در فضای مجازی و اقناع افکار عمومی دشمن را در رسیدن به افکار شوم ناکام گذاشت.

 

وی با اشاره به برگزاری سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان سمنان با هدف شناسایی ظرفیت های غنی بسیجیان در تولید محتوای دیجیتال اظهارداشت: فضای مجازی یکی از راه هایی که می توان با دشمنان مبارزه کرد.

 

دامغانی تصریح کرد: این رویداد اثرات فراوانی را در حوزه شناخت استعدادها و انگیزه بخشی برای جوانان مستعد فراهم می کند و حضور تیم ها از نقاط  مختلف حتی از محروم ترین مناطق در این رخداد عظیم نشان دهنده انگیزه و تلاش جوانان مستعد استان در این راستا است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: حضور منسجم تیم ها در راستای غنا بخشیدن به محتوا گام موثری دیگری است که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد که می تواند در مقابله با تحریف دشمنان اثرگذار باشد.

 

وی اهمیت پیداکردن فضای مجازی و پای کار آوردن مسئولان  را یک اثر دیگر این رخداد ها برشمرد وافزود: این قبیل رویداد ها موجب می شود مسئولین بیش از پیش به این فضا اهتمام ورزند و از سوی دیگر استمرار در این قبیل اقدامات موجب می شود در جنگ رسانه ای دشمن بتوان از پتانسیل این افراد بهره مند شد.

 

دبیر سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان سمنان گفت: این رویداد در سه بخش با حضور ۷۰نفر از سراسر استان در قالب ۱۹تیم برگزار می شود که نفرات برتر هر بخش به مرحله کشوری راه می یابند.

 

«مجتبی تجلی»میزبان این رویداد را سازمان فضای مجازی بسیج اعلام کردوافزود: تمام افراد وفعالان عرصه رسانه می توانند در قالب تیم های ۳ تا ۵نفره در این رویداد مهم شرکت کنند و امیدواریم با حمایت های همه جانبه مسئولین استانی منتخبین این رویداد در مسابقات کشوری نیز نتایج بسیار خوبی را کسب کنند.

 

دبیر سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان سمنان عنوان کرد: مرحله استانی سومین رویداد سراسی تولید محتوای دیجیتال در سه بخش بازی تلفن همراه، نرم افزار تلفن همراه و پویانمایی شامل «موشن گرافیک- کمیک موشن- کات اوت دو بعدی- استاپ موشن» برگزار می شود.

 

وی افزود:علاقه مندان به شرکت در این رویداد تا روز ۱۴ آبان ماه۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به سایت event.bsjmajazi.ir و یا ارتباط با شماره ۰۹۲۲۲۵۵۱۶۹۳در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج ثبت نام کنند.

 

تجلی بیان کرد: برگزیدگان استانی ضمن دریافت لوح و هدایای نفیس به مرحله کشوری این رویداد بزرگ راه پیدا می کنند.

کد خبر 1112652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha