حضور دانش‌آموزان در صحنه های مختلف انقلاب، نشان دهنده بصیرت و استکبارستیزی است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: حضور دانش‌آموزان در صحنه های مختلف انقلاب، نشان دهنده بصیرت و استکبارستیزی است و همانطور که دانش آموزان بسیاری از فتنه ها را خنثی کردند، باید استقامت و بردباری و ایثار این دانش آموزان الگوی نسل جدید باشد.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران افزود: دانش‌آموزان در مبارزه با استبداد، استکبار جهانی و دفاع مقدس حضور فعال داشتند و فتنه های مختلفی را نقش برآب کردند و در همه ادوار با هوشمندی و هوشیاری در میدان حاضر بودند.

 

امام جمعه نکا افزود: حسین فهمیده که امام راحل از ایشان به این عنوان بزرگ یاد کرده و فرمودند که " رهبر ما آن طفل 13 ساله ای است که نارنجک به کمر می بندد و زیر تانک دشمن می رود" امروز باید الگوی جوانان و نوجوانان ما در میادین مختلف باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: خون شهید فهمیده ها این انقلاب را بیمه کرده است و باید بدانیم که بیشتر شهدای ما از جوانان بودند و باید این مسائل در بین نسل جدید جامعه تبیین شود.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: دانش آموزان از ارکان مهم پیروزی انقلاب بودند و بسیاری از فتنه ها را خنثی کردند و باید استقامت و بردباری و ایثار این دانش آموزان الگوی نسل جدید باشد.

 

امام جمعه نکا افزود: اگر ما در خط باشیم و برمدار ولایت بچرخیم همچنان که امام راحل فرمودند به مملکت آسیبی نخواهد رسید.

 

وی یادآور شد: حضور دانش‌آموزان در صحنه های مختلف انقلاب، نشان دهنده هوشیاری، بصیرت و آگاهی آنها در برابر فتنه‌های استکبار جهانی است و باید استمرار یابد.

کد خبر 1112659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha