فعالیت ۱۵ نانوایی از ساعت ۲۱ امشب/ مردم نگران تهیه نان مورد نیاز خود نباشند

عسگری گفت: به دنبال قطعی شبکه گاز در شهر دهلران ۱۵ واحد نانوایی از ساعت ۲۱ امشب برای تامین نان مورد نیاز مردم این شهر فعالیت خواهند داشت.

فرماندار دهلران در گفت و گوبا خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: با توجه به شکستگی مجدد لوله خط انتقال گاز شهرستان دهلران مردم این شهر می توانند امشب برای تامین نان خود به ۱۵ نانوایی تعین شده مراجعه کنند.

 

«مجید عسگری» با اشاره به اینکه سوخت لازم برای فعالیت این واحدهای نانوایی تامین شده است، یادآور شد: فعالیت این تعداد واحد نانوایی به صورت هم زمان  برای تامین نان مورد نیاز شهروندان از ساعت ۲۱ امشب آغاز می شود.

 

وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم  مسئولین مرتبط و نانوایی شده است، افزود: مردم می توانند به این نانوایی ها مراجعه و نسبت به ذخیره سازی نان مورد نیاز خود  اقدام کنند.

 

فرماندار دهلران  گفت:  تلاش می شود که تا فردا شب مشکل گاز شهرستان مرتفع شود و روند کار نانوايي  برای خدمات رساني به شهروندان به حالت  عادی برگردد.

 

عسگری خاطرنشان کرد: برای نظارت و بازرسی بر واحدهای نانوایی و تامین نان مورد نیاز مردم، تیم های سیار از زمان پخت نان  بر اداره امور نظارت دارند و انتظار می رود مردم همانند چند روز گذشته همراهي لازم را داشته باشند تا شرایط به روال عادی برگردد.

کد خبر 1112670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha