اعلام آمادگی دانشگاه مازندران برای تدوین سند گردشگری

نوذری از اعلام آمادگی دانشگاه مازندران برای تدوین سند گردشگری استان خبر داد و گفت: ۱۵عضو هیات علمی در این دانشگاه در بحث گردشگری ارائه آموزش دارند که می توان از ظرفیت این اساتید برای تدوین سند گردشگری استان بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «کوروش نوذری» امروز(۱۲آبان) در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه نمایندگی آموزش عالی استان را برعهده دارم، اظهار کرد: در مورد جذب اساتید مسئله ملی وجود دارد و نباید از آن غافل شویم، سال گذشته ۹۰۰ نفر از نخبگان از کشور خارج شدند که عموما هم مجرد بودند.

 

رئیس دانشگاه مازندران افزود: اگر ما دختر خانم‌های مجردی را که از ۱۸ سالگی وارد دانشگاه صنعتی شریف شدند تا ۳۵ سالگی بعد از گذراندن دو دوره پسا دکتری خواستگاری نداشتند یا تمرکزشان را بر روی علم و فناوری گذاشتند جذب نکنیم پس چه کسانی را جذب کنیم.

 

نوذری تاکید کرد: بنده خواهش میکنم به این مقوله توجه شود مسئله مهم است، جذب نخبه و هدایت به سمت مسیر درست وظیفه ما است، دانشگاه هم با نهایت بضاعت در حال ارائه خدمت است.

 

وی عنوان کرد: دانشگاه مازندران در بحث گردشگری گروه اختصاصی آموزش گردشگری و ۱۵ عضو هیات علمی دارد برخی‌ها استاد تمام هستند، کار را با حداقل حمایت مالی نه بدون حمایت به ما واگذار کنید ما انجام می‌دهیم.

کد خبر 1112700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha