قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۹۴ نفر افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۹۴ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان‌ پناه» عصر امروز (12 آبان ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 219 بیمار در بیمارستان های استان بستری بوده که 110 نفر مبتلای قطعی و 13 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 78 هزار و 28 نفر بهبود یافته گزارش شده است.



وی ادامه داد: از 637 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود  ٢٧ درصد موارد مثبت بودند، بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و از 228 نمونه رپید تست، ٢٠ درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه و چرام بودند.

 

یزدان پناه گفت: مردم شریف استان توجه داشته باشند که نکات پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان های عمومی و عدم حضور در تجمعات نباید به دلیل تزریق واکسن کنار گذاشته شود.

کد خبر 1112702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha