تلاش برای خودکفایی در ادامه تسخیرلانه جاسوسی است

حججی با اشاره به پیشرفت های علمی کشورمان گفت: تلاش برای خودکفایی و کسب موفقیت های علمی و فناوری در ادامه تسخیرلانه جاسوسی است.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، »مجید حججی» در همایش روز دانش آموز و 13 آبان به وقایع این مناسبت در دهه های گذشته اشاره کرد و اظهارداشت: دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام برای تعیین واقعیت نظام و عدم استکبار ستیزی، لانه جاسوسی را تسخیر کردند.

 

فرماندار تیران و کرون افزود: ایستادگی و مقاومت در برابر قانون ضد ایرانی کاپیتالاسیون از نمونه های توطئه استکبار جهانی علیه کشورمان بود که به دست امام خمینی(ره) و حمایت مردم از بین رفت.

 

وی با اشاره به اینکه استکبار ستیزی و مقاومت در برابر دشمن همواره ادامه داشته است، تصریح کرد: تلاش برای خودکفایی و کسب موفقیت های علمی و فناوری در ادامه تسخیرلانه جاسوسی بوده و این جریان باز با تلاش جوانان ایرانی ادامه خواهد یافت.

 

حججی با اشاره به اینکه روحیه استکبار ستیزی بین مردم و نسل جدید وجود دارد، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت امروز جامعه ما و تلاش و مجاهدت های علمی همه در این مسیر و واقعه قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه دشمن همواره در نبرد علیه ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن علیه کشورمان توطئه زیادی دارد ولی تاکنون نتوانسته به اهداف خود برسد.

 

فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: شکست دشمن در عرصه نظامی باعث شده که تغییر تئوری بدهد و وارد عرصه های جدید فرهنگی و اقتصادی بشود و با حمله های سایبری می خواهد اهداف خود را محقق سازد.

 

وی تقویت داشته ها و توانمندی های فردی را در این عرصه مهم خواند و اذعان داشت: تقویت باورهای دینی و تلاش برای تحقق برنامه های اسلامی و انقلابی در این مسیر ضرورت دارد تا در نبرد فرهنگی موفق باشیم.

 

حججی توسعه اقتصادی با بهره گیری از فناوری های نوین و تقویت روحیه کار و تلاش را در خروج از مشکلات اقتصادی و پیروزی در جنگ اقتصادی مهم دانست.

 

کد خبر 1112720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha