امروز دانش‌آموزان در مبارزه با دشمن در همه زمینه‌ها پیشگام هستند

موسوی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در هشت سال جنگ تحمیلی نقش پررنگی داشتند گفت: امروز دانش‌آموزان در کسب علم و مبارزه با دشمن در همه زمینه‌ها پیشگام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سید عطاالله موسوی» در همایش نسل سلیمانی‌ها و پیشگامان گام دوم انقلاب، ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی، هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب به ویژه در ۱۳ آبان و دوران دفاع مقدس ثابت شد که دانش‌آموزان پیشگامان گام اول انقلاب بودند.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از دانش‌آموزان به عنوان پیشگامان گام اول و گام دوم انقلاب نام برد و افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب ۴۱ بار واژه جوان را استفاده کرده‌اند چرا که نوجوانان، جوانان و همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان تکیه‌گاه هر کشور هستند.

 

وی با بیان اينکه از قبل انقلاب تا الان تعداد زیادی شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌ایم و امنیتی که ما امروزه شاهد آن هستیم، مرهون جانفشانی این شهدا است اذعان کرد: در این بین، ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در کشور داشتیم و در اندیمشک نیز بیش از ۲۲۸ دانش‌آموز به شهادت رسیدند.

 

موسوی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در هشت سال جنگ تحمیلی نقش پررنگی داشتند تصریح کرد: امروز دانش‌آموزان در کسب علم و مبارزه با دشمن در همه زمینه‌ها پیشگام هستند.

 

وی عنوان کرد: شهدایی همچون شهید «محمدحسین فهمیده»، شهید «بهنام محمدی» و شهید «علی لندی» جان خود را برای حفظ امنیت کشور و سلامت هموطنان فدا کردند که این، رویه و تفکر دانش‌آموزان ایران و شیعه است.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اينکه جوانان، مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند اذعان کرد: دانش‌آموزان وظیفه دارند نسبت به مسئله تحصیل، کسب علم، ادب و تربیت دینی توجه کنند.

 

وی در ادامه به سخنرانی و بیان مطالبی در رابطه با پیشرفت‌های کشورمان از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف و همچنین یوم‌الله ۱۳ آبان پرداخت.

 

کد خبر 1112722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha