شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل، فریاد استکبار ستیزی ملت ایران است

حجت الاسلام حسن دوستیان ، گفت: در روز ۱۳ آبان ملت ایران نباید شعار «مرگ بر امریکا» «مرگ بر اسرائیل» فراموش کنند زیرا فریاد استکبار ستیزی ملت ایران است.

حجت الاسلام حسن دوستیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: یوم الله ۱۳ ابان یادآور حماسه ها ، ایثار ها و فداکاری‌های دانش آموزان است و این روز با شکوه بدین سبب روز دانش آموز نامیده شد تا خاطره فرزندان انقلاب برای همیشه جاویدان بماند .

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین افزود: روز ۱۳ ابان ماه به همه مستضعفان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون بکشند .

 

وی با اشاره به پیام روز ۱۳آبان به مسلمانان خاطر نشان کرد:  تنها در برابر پروردگار جهانیان و مکتب توحید به نماز بایستند و فقط در پیشگاه خداوند به کرنش بنشینند تا همیشه در برابر ظلم و زورگویی ابر قدرت ها سر تعظیم فرود نیاورند .


حجت الاسلام دوستیان با اشاره به علت نامگذاری این روز به عنوان دانش آموز تصریح کرد:  این روز مصادف است با واقعه کشتار جمعی دانش آموزان تهران که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در صبح روز ۱۳ ابان سال ۱۳۵۷ در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند و به منظور گرامیداشت این روز ۱۳ ابان در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز دانش اموز نامگذاری شده است .

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین گفت: در این روز بزرگ ملت  ایران تنها چیزی را که نباید فراموش کنند شعار مرگ بر امریکا است، چرا که این شعار تا ابد باید زنده بماند و از نسلی به نسل دیگر منتقل شود تا آیندگان این نظام مقدس نیز بداند آمریکا در چندین دهه گذشته چه ظلم‌ها و جنایاتی را نسبت به کشور ما روا داشته و بی شک در آینده نیز خواهد داشت.

 

وی  اظهار کرد: ۱۳ آبان روز بسیار مهمی است به یک معنا روز دانش آموز ،روز دانشجو و استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار و  روز اعلام پایداری است .

کد خبر 1112732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha