۱۳ آبان فرصت مناسبی برای بازخوانی و روشنگری بدعهدی آمریکا در افکار عمومی است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید جنایت ها و روحیه استکباری آمریکا بازخوانی شود، گفت: این روز (۱۳ آبان) فرصت مناسبی برای بازخوانی و روشنگری بدعهدی آمریکا در افکار عمومی است.

«امیر رئوف» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: 13 آبان به عنوان نقطه عطفی در تاریخ معاصر مطرح است و مردم در طول سال های بعد از انقلاب به درستی حق مطلب را ادا کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: فراوانی و تاثیرگذاری کارها و فعالیت ها باید به سمت نسل نوجوان و جوان جامعه باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید با توجه به ترکیب سنی کشور و گروه سنی کودک و نوجوان مباحث 13 آبان با زبان هر رده سنی بیان شود.

رئوف یادآور شد: صدا و سیما در حوزه های صدا، سیما و خبر برنامه هایی در قالب گفت و گو محور با حضور افراد صاحب نظر و کارشناس به مناسبت 13 آبان را در دستور کار قرار داد و در قالب ساختارها و برنامه های ترکیبی به بحث 13 آبان نیز پرداخته شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید جنایت ها و روحیه استکباری آمریکا بازخوانی شود و این روز فرصت مناسبی برای بازخوانی و روشنگری بدعهدی آمریکا در افکار عمومی است.

وی گفت: در حوزه مهندسی پیام باید دستگاه ها پیام ها و محتوایی تولید کنند که کودکان، نوجوانان و جوانان با اهمیت موضوع (13 آبان) بیشتر از گذشته آشنا شوند.

کد خبر 1112739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha