راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون در قزوین

علیجانی گفت: از شنبه ۱۵ آبان مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مینودر راه اندازی می شود و درصدد هستیم مراکز دیگری هم با همت سپاه و هلال احمر در ۲ نقطه شهر قزوین راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هاشم علیجانی» با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه واکسیناسیون بیان کرد: واکسیناسیون در تمامی مراکز روستایی به صورت خانه به خانه در حال اجراست و این امر باعث رشد میزان واکسیناسیون در سطح روستاها شده است.

 

مدیر مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: قطع یقین در خصوص نقاط شهری هم اگر نیاز باشد، این طرح خانه به خانه انجام خواهد شد تا ان شاالله 100 درصد جمعیت مشمول، زیرپوشش واکسیناسیون قرار گیرند.

 

وی عنوان کرد: در شهر قزوین هم افرادی که به دلایلی قادر نیستند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، می توانند تماس بگیرند و برای این افراد اکیپ هایی اعزام می شود تا تزریق واکسن در منازل شان صورت گیرد.

 

علیجانی با اشاره به افزایش مراکز واکسیناسیون اعلام کرد: با توجه به اینکه دز یادآور واکسن اعلام شده برای اینکه از تجمع مردم جلوگیری کنیم از شنبه 15 آبان در مینودر مرکز تجمیعی واکسیناسیون راه اندازی می شود و درصدد هستیم مراکز دیگری هم با همت سپاه و هلال احمر در 2 نقطه شهر در آینده نزدیک راه اندازی کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: افرادی که قصد سفر دارند برای اینکه دچار مشکل نشوند باید مراجعه کرده و واکسن خود را تز ریق کنند و عزیزانی که در خارج از کشور نوبت اول یا دوم واکسن خود را زده اند می توانند به شبکه ها مراجعه کرده و با پر کردن فرمی کارت واکسیناسیون دریافت کنند.

کد خبر 1112747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha