افتخار آفرینی دانش آموز شیروانی در المپیاد جغرافیای کشوری

مدیر آموزش و پرورش شیروان، از افتخار آفرینی دانش آموز شیروانی و کسب مدال برنز در المپیاد جغرافیای کشوری خبر داد.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: «ابوالفضل خوش نواز» دانش آموز تلاشگر و مستعد رشته علوم انسانی از مدرسه نمونه  امام خمینی (ره) شیروان، موفق به افتخارآفرینی و کسب مدال برنز کشوری و نیز تنها مدال استان خراسان شمالی در این المپیاد شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان عنوان کرد: به استناد نظر کمیته‌ المپیاد کشوری جغرافیا و طبق ضوابط اعلامی، اسامی مدال‌آوران دوره‌ تابستانی (مرحله سوم) المپیاد علمی جغرافیا سال ۱۴۰۰ اخیرا به ترتیب حروف الفبا اعلام شد.

 

شجاعی خاطرنشان کرد: المپیادهای علمی دانش آموزی مسابقاتی هستند که هر ساله میان دانش آموزان سراسر جهان در رشته های مختلف شیمی، زیست شناسی، جغرافیا و … برگزار می شود و آزمون المپیادهای علمی معمولا در پنج مرحله برگزار می شود و در حال حاضر باشگاه دانش پژوهان جوان که عضوی از وزارت آموزش و پرورش می باشد، مسئولیت برگزاری این آزمون را در کشورمان بر عهده دارد.

 

وی اضافه کرد: متقاضیان ثبت نام در آزمون المپیاد جغرافیا باید با مراجعه به سایت oly.medu.ir و بارگذاری مدارک لازم، نام نویسی خود را انجام دهند و پس از انجام ثبت نام در سامانه مذکور نیز بایستی با تهیه منابع مطالعاتی مناسب، خود را برای حضور در آزمون آماده کنند.

 

 

کد خبر 1112756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha