تفسیر قرآن کریم در مساجد فرصتی برای تبیین آموزه های دینی در جریان زندگی مردم است

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت جایگاه تفسیر و تبیین آموزه های قرآنی گفت: تفسیر قرآن کریم در مساجد فرصتی برای تبیین آموزه های دینی در جریان زندگی مردم است.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» در جریان برپایی دوره های تفسیرقرآن کریم در مساجد استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تفسیر قرآن کریم در مساجد فرصتی برای تبیین آموزه های دینی در جریان زندگی مردم است.

 

مدیر ستاد تفسیر قرآن کریم استان البرز افزود: مساجد به عنوان مهمترین خاستگاه دینی و ایمانی بستری مناسب به منظور تعمیق آموزه های قرآنی است از این رو نخستین برنامه موضوع تفسیر قرآن کریم و آیات نورانی آن در مسجد جامع کرج با حضور آیت الله سیدمحمود مدرسی انجام شد. 

 

به گفته وی، مسجد جامع کرج از مساجد قدیمی و صاحب نام و آوازه شهر کرج است که در جریان شبکه سازی نیروهای انقلابی پیش از انقلاب نیز فعال بود و در میان مردم شهر کرج از منزلت ویژه ای برخوردار است.

 

وی اظهار کرد: آیین تفسیر قرآن کریم روز چهارشنبه ۱۲ آبان در دفتر آیت الله مدرسی با حضور پرشور مردم نمازگزار برپا شد و مورد استقبال عمومی قرار گرفت. 

 

مدیر ستاد تفسیر قرآن کریم استان البرز خاطرنشان کرد: نشست های تفسیر قرآن کریم به صورت هفتگی از طرف حجت الاسلام مرادی در جهت گسترش و تعمیق باورهای دینی مطرح می گردد. 

 

 

کد خبر 1112763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha