اقدام سپاه در برخورد با دزدی دریایی آمریکا موجب سرعت بیشتر افول  دولت خسته بایدن می‌شود

صدرالحسینی با اشاره به اینکه اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد با دزدی دریایی آمریکایی‌ها موجب سرعت بیشتر افول امریکا و دولت خسته بایدن می‌شود، گفت: این اقدام سپاه نشان داد کشور‌های منطقه نباید کلید امنیت خود را به آمریکایی‌ها بدهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سیدرضا صدرالحسینی، کارشناس ارشد مسائل منطقه شب گذشته (چهارشنبه 12 آبان) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به اینکه اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد با دزدی دریایی آمریکایی‌ها موجب سرعت بیشتر افول امریکا و دولت خسته بایدن می‌شود، گفت: این اقدام سپاه نشان داد کشور‌های منطقه نباید کلید امنیت خود را به آمریکایی‌ها بدهند.

 

وی با بیان اینکه شکست آمریکا در دزدی نفت ایران راهبرد جدیدی را در منطقه ایجاد کرد که موجب روحیه مضاعف مقاومت در منطقه از جمله پیروزی‌های بیشتر و سریعتر انصارالله در یمن می‌شود، افزود: بازتاب و پس لرزه‌های این شکست آمریکایی‌ها در هفته‌های آینده در کنگره این کشور دیده می‌شود.

 

این کارشناس ارشد مسائل منطقه با بیان اینکه اقدام سپاه پاسداران هیمنه نظامی آمریکایی‌ها را در حوزه دریا که با هزینه‌های هنگفت و پشتیبانی رسانه‌ای بسیار همراه است شکست،  افزود: در گذشته نیز با انهدام هواپیمای گلوبال هاوک آمریکایی‌ها به وسیله پدافند توانمند جمهوری اسلامی ایران هیمنه آمریکایی‌ها در آسمان شکسته شده بود.

 

وی با بیان اینکه اگر تحریم‌های اقتصادی در یک دهه و نیم گذشته افزایش یافته است، اما در حوزه نظامی ۴۳ سال است که به طور کامل تحریم هستیم، گفت: توانمندی‌های نظامی ما نشان می‌دهد این تحریم‌ها هیچ خللی در توان دفاعی کشور ایجاد نکرده است. رسانه‌های آمریکایی تلاش خواهند کرد شکست آمریکا در دزدی نفت ایران را کمرنگ نشان دهند، اما رسانه ملی توانست با روایت درست و مستند از این واقعه آن را در منظر عموم مردم جهان قرار دهد.

کد خبر 1112798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha