آغاز مراسم ویژه یوم الله ۱۳ آبان در تهران

مراسم ویژه یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار ”ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا“ در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم ویژه یوم الله ۱۳  آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار ”ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا“ در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران آغاز شد. این مراسم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شده است و سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران این مراسم است.

 

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از دیگر برنامه‌های این مراسم است. این مراسم با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در این مراسم پلاکاردها و پوسترها در دست شرکنندگان در ارتباط با اهمیت سیزده آبان و اظهارات مقام معظم رهبری در ارتباط با اهمیت و تأثیرگذاری  این روز  در تاریخ انقلاب اسلامی مشاهده می شود.
 
 
همچنین بسیاری از شرکت کنندگان در مراسم که شعارهای ضد استکباری خود را به صورت دست نوشته حمل می کردند، در مقابل تصاویر شهدای معظم که توسط عده ای از دانش آموزان و مردم حمل می شود، ادای احترام کردند. اقشار مختلف مردم تهران همچنین در این مراسم که تصاویری از سردار دلها ، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به همراه دارند با فریاد "آمریکا مرگت باد ،آمریکا ننگت باد " خواستار محاکمه جنایتکاران آمریکایی شدند.
 
 
بنابراین گزارش، در این مراسم مقابله با داعش و نیروهای نظامی  آمریکا به عنوان عاملان کشتار منطقه برای حاضران بازسازی شد.
 
 
یادآور می شود: به مناسبت بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، بیش از ۴۰۰۰ نشست روشنگری و بصیرتی به شکل حضوری و مجازی برگزار شده است.
کد خبر 1112811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha