۱۳ آبان موضوع غیر قابل تغییر ملت ایران یعنی استکبار ستیزی را در خود حک کرده است

حجت الاسلام رضایی، گفت: ۱۳ آبان یکی از بارزترین و مهمترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی که موضوع غیر قابل تغییر ملت ایران یعنی استکبار ستیزی را در خود حک کرده است.

حجت الاسلام علیرضا رضایی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سیزدهم آبان ماه روز استکبار ستیزی و مظهر مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر نظام سلطه و آمریکای مستکبر،عهد شکن و حیله گر است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آباد غرب بااشاره به اینکه هر ساله حضور مردم در این راهپیمایی پر رنگ تر می شود افزود: ملت ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان نه تنها برگ زرینی به کتاب افتخارات ملت ایران می‌افزاید بلکه خشم و انزجار خود را از رفتار سیاست مداران آمریکا به نمایش می‌گذارند.

 

وی خاطر نشان کرد: ولایتمداری ، تقویت روحیه خودباوری و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان و بویژه عدم اعتماد به آمریکا از مهمترین درس‌های این وقایع بشمار می رود.

 

 

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: ۱۳ آبان ماه یکی از نقاط عطف تاریخی ایران اسلامی است که بر تارک آن عزم و اراده وصف ناپذیر ایرانیان غیور و انقلابی به خصوص دانش آموزان برای مصاف با استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنايتکار و ظالم و مستکبر پرتو افشانی می‌کنند.

کد خبر 1112817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha