نمایش وحدت و همدلی همیشگی  در راستای تقویت روحیه استکبار جهانی

مردم ولایتمدار ایران اسلامی هرساله در ۱۳ آبان وحدت و همدلی همیشگی را در راستای تقویت روحیه استکبار جهانی به نمایش می گذارند .

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، ۱۳ آبان ماه یکی از روزهای مهم در تاریخ سیاسی ایران است کن ایم روز همواره برای مردم، یادآور آزادی خواهی و ایستادگی در برابر دشمن است.

 

دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ با شجاعت و دلاوری خود به جهان ثابت کردند برای دفاع از کشورشان از جان خود مایه خواهند گذاشت و آن روزها به پاس حماسه آفرینی و تلاش تمام دانش آموزان انقلاب اسلامی در یادها خواهد ماند.

 

مقام معظم رهبری فرمود: «۱۳ آبان نماد طمع ورزی آمریكا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متكی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه، و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است.

 

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، فریاد استکبار ستیزی ملت ایران است که هرساله بلندتر از قبل سرداده می شود.

 

 

*دانش آموزان روحیه فداکاری ،مقاومت و ایستادگی را باید در خود تقویت و پرورش دهند


 

نوروز اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دانش اآموزان برگرفته از الگوی شهید فهمیده آینده سازان مملکت انقلاب اسلامی هستند ، روحیه فداکاری ،مقاومت و ایستادگی را باید در خود تقویت و پرورش دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود: باید نسل جوان پشیبان ولایت فقیه  هوشیار و آگاه تربیت شوند و خطر دشمن را بشناسند و در برابر آن مقاومت کنند ، قطعا اقتدار را برای آینده به ارمغان خواهند آورد.

 

وی خاطر نشان کرد: آمریکا همان طور که از گذشته تاکنون دست از توطئه و دشمنی با مردم ایران وانقلاب اسلامی برنداشته است، قطعاً در آینده نیز دست از هر گونه دشمنی و توطئه بر نخواهد داشت، بنابراین همه باید در مقابل این توطئه های دشمنان هوشیار و بیدار باشند تا به مردم و انقلاب اسلامی گزندی وارد نشود.

 

اکبری تصریح کرد: بسیجی وار همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس باید در میدان عمل حضور داشته باشیم و نقشه های دشمن یک به یک خنثی سازیم.

 

 

*اجرای رزمایش‌ به یاد شهید فهمیده، شهدای دانش آموز و شهدای ١٣ آبان  در کنگاور 

 

درادامه حجت الاسلام علی محمد لروند گفت:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در راستای حفظ سلامت مردم بمناسبت ۱۳ آبان ۴ رزمایش کمک رسانی با نام شهدای دانش آموز در حال اجرا است.

 

امام جمعه شهرستان کنگاور  افزود: در ۱۳ آبان دانش آموزان بیدار، ولایت مدار و دشمن شناس سنگر فرماندهی شیطان بزرگ را تسخیر کردند و به جهانیان درس مقاومت و شجاعت، امام شناسی لحظه شناسی، استکبار ستیزی دادند.

 

وی  خاطر نشان کرد:  امیدواریم نوجوانان و دانش آموزان ما بتوانند با الهام گرفتن از نسل پر افتخار دیروز از آرمان‌های انقلاب به خوبی دفاع کنند.

 

*تنها راه پیروزی ، محور اصلی اتحاد و غلبه بر استکبار ولایت است

 

همچنین عبادالله کنجوریان گفت : ۱۳ آبانماه نماد وحدت و همدلی و سند استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان است و این مسیر همچنان ادامه دارد و با افتخار نیز ادامه خواهد داشت.

 

فرماندار هرسین افزود : کسب پیروزی در مسیر ولایت ، استکبار ستیزی و نهادینه شدن ایستادگی در برابر آمریکا و زیاده خواهان از مهمترین دستاوردهای ۱۳ آبان است.

 

وی خاطر نشان کرد:  با وجود ادامه کینه توزی های استکبار جهانی و تحریم های ظالمانه باید به فرزندان خود بیاموزیم که در دفاع از حریم ولایت و جمهوری اسلامی ۱۳ آبان ها در پیش است.

 

کنجوریان اظهار کرد: امروز نقشه و توطئه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی نه تنها به پایان نرسیده، بلکه هر سال با حیله و نقشه‌ای جدید در صدد است تا مردم و آرمان‌های انقلابی آن‌ها را از بین برده و یا تحت سیطره خود درآورد.

 

۱۳ آبان روز استکبار ستیزی و یکی از واقعه بسیار مهم و تاثیرگذار انقلاب اسلامی  است و  روزی است که حضرت امام خمینی (ره) به خاطر حرکت شجاعانه دانشجویان و دانش آموزان در تسخیر سفارت آمریکا از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

 

کد خبر 1112845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha