توان دریایی آمریکا هم در برابر فرزندان انقلاب به زانو درآمد/ ایران به زودی در همه عرصه ها ابتکار عمل را به دست می گیرد

سردار فدوی با اشاره به شکست مفتضحانه اخیر آمریکا در دزدی دریایی گفت: دیر نیست که آمریکایی ها در انفعال قرار بگیرند و ما در همه مواضع در وضعیت ابتکار عمل قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار علی فدوی، پنجشبه(۱۳ آبان) در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که با حضور آحاد مردم و مسئولین در گلزار شهدای کرمان برگزار شد؛ گفت: بیش از ۴۲ سال با موفقیت کامل در حال انجام مبارزه با استکبار هستیم و سالهای طولانی است که دلدادگان انقلاب در سراسر جهان فهمیده اند که می شود با استکبار مبارزه کرد و توسط ملتی شده است.
 
 
 
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملتی بزرگ و دلداه به ارزش های خدایی و دلداده به امام حسین و شهادت و شهدا در پشت سر انسانی الهی؛ انقلابی بر پا می کنند که یکی از شعارهای اصلی و دائمی آن مقابله با شیاطین و مستکبرین و کسانی است که می خواهند عزت و عظمت ملت ها و روند خدایی بندگان را از بین ببرند و روند شیطانی را حاکم کنند.
 
 
 
 
وی با بیان اینکه مجموعه ای که سالهای طولانی تلاش کرد این انقلاب پیروز نشود و وقتی با پیروی مردم از امام، پیروز شد، تلاش کردند از روز اول انقلاب با آن دشمنی و خباثت کنند؛ تصریح کرد: مردم با عزم و اراده ای که در خلقت آنها گذاشته شده که با شیطان و با استکبار مقابله کنند؛ خداوند هم وعده داده آنها را حتماً بر مستکبرین پیروز می کند و در وعده خدا تخلفی نیست.
 
 
 
 
سردار فدوی با اشاره به اینکه امروز در سرتاسر کشور روز ملی مقابله بااستکبار باافتخار و سربلندی برگزار می شود؛ تصریح کرد: امامین انقلاب و رزمندگان و شهدا هیچوقت در موضع انفعال نبوده اند بلکه در وضعیت ابتکار عمل این راه را انجام داده و رفته اند زیرا ضعف و سستی در کسانی که راه خدا را پیش گرفتند و به دستور خدا در این راه آمدند، وجود ندارد.
 
 
 
 
وی با بیان اینکه همیشه این راه با ابتکار عمل بوده زیرا در این راه هر دو وجه{شهادت و شهید نشدن} پیروزی است گرچه اثر وجودی فرد بعد از شهادت توسعه پیدا می کند؛ نمونه کامل و تام این مسئله را حاج قاسم دانست که بعد از حیات ظاهری  اثر وجودی شهادت در او پیدا شد و خیلی از مردم دنیا نسبت به او شناخت و دلدادگی پیدا کردند.
 
 
 
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره شکست اخیر آمریکا در سرقت نفتکش ایرانی رسانه ای شدن این موضوع در آستانه ۱۳ آبان را جلوه گری بیشترِ مقابله با استکبار عنوان و بیان کرد: شیطان بزرگ خودش را ابرقدرت می داند، تجلی این ابرقدرتی هم در قدرت و توان نظامی او و تجلی نظامی او دریاپایه بودن نظامی است که می تواند اهدافش را میسر کند پس تجلی قدرت نظامی آمریکا، توان دریایی است.
 
 
 
 
وی با یادآوری این مطلب که پس از عملیات های کربلای ۵ و والفجر ۸ که آمریکایی ها مطمئن شدند در این جنگ شکست از آنِ خودشان است، مستقیماً در جنگ داخل شدند و خیلی از ناوهای خود را در خلیج فارس آوردند و در همان موقع به نیروی دریایی سپاه مأموریت داده شد که در دریا حضور پیدا کند و یک ماه بعد در اول فروردین سال ۶۶ اولین مأموریت انجام شد و فرزندان انقلاب و پاسداران در دریا حضور یافتند.
 
 
 
 
سردار فدوی با بیان اینکه تا قبل از آن جز شیطان بزرگ و هم پیمانان او کسی در دریا نبود، افزود: آمریکایی ها در دهه ۷۰  از ایران به دادگاه لاهه شکایت کردند و مدعی شدند ناو «ساموئل بی رابرتز» یک میلیارد دلاری ما را زده اند و قریب ۲۰۰ عملیات تا الان انجام شده و موضوع اخیر هم نه جدید و نه آخرین است زیرا هر گاه آمریکا احمقی کند که روال شیطانی او هم در تکرار کردن احمقی است؛ دیدند مغلوب مقابل هستند زیرا این وعده خدا است.
 
 
 
 
وی با بیان اینکه طبق آیه صریح قرآن کریم حزب الله بر حزب شیطان پیروز است؛ گفت: وعده خدا در همه امورات جاری است و امروز که با روی کار آمدن دولت جدید همه چیز برقرار باید بیشترین فراوانی که در اسلام و بیانات امامین انقلاب است یعنی وحدت کلمه وجود داشته باشد که زمینه و شرایط فراهم شده و باید عمل کنیم که حتماً عنایات خدا بیشمار است.
 
 
 
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دیر نیست که آمریکایی ها در انفعال قرار بگیرند و ما در همه مواضع در وضعیت ابتکار عمل قرار بگیریم؛ آیا وضعی که در دولت های قبل برای کشور بوجود آمد در شأن ملت ما است؟ 
 
 
 
 
وی با تأکید بر تکثیر و تکرار تجربیات خوب گذشته، نقش آفرینی دانش آموزان در برهه های مختلف انقلاب را ویژه توصیف کرد و گفت: دانش آموزانِ امروز باید همان نقشی که قبلی ها ایفا کردند و آن پیروزی ها به دست آمد، همان نقش را ایفا کنند و من عظمت های بی نظیری از دانش آموزان لشکر ثارالله را صحنه دیدم.
 
 
 
 
سردار فدوی ادامه داد: فرزندان این آب و خاک حتماً در کارهای دیگری هم موفق هستند زیرا آن روزها که پای جان در میان بود موفق شدند و در همه کارها این فرمول را می شود ساری و جاری کرد و باید به حکم عقل و شرع انجام داد.
 
 
 
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امام(ره) به غرب زده ها فرمود اینقدر میان تهی نباشید و امام خامنه ای هم خون دل ها خوردند از کسانی که رویه غرب را در پیش گرفته و خلاف دستورات امام خود عمل کردند؛ تأکید کرد: ملت نباید بگذارد این روندها تکرار شود و مردم نباید به لیبرالها فرصت بدهند که دوباره منشأ کار شوند زیرا آنها باور ندارند اسلام و قوانین قرآن راه نجات بخش است و دنبال روال های دیگری هستند.
 
 
 
 
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه وعده های خدا تحقق می یابد پس ما در همه ابعاد نقش داشته باشیم؛ اظهار کرد:  نَمی از وجود انقلاب و امامین انقلاب بر برخی ملت ها افتاده و خدا وعده خود را درباره آنها نیز محقق کرد و آمریکایی ها اعتراف دارند شکست خورده این میدان هستند و زانوزدن نماد قدرت شیطان جهانی را بارها دیدیم.
 
 
 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: کرمان پشتوانه های زیادی دارد؛ شهیدی که شهید اسلام و کل انقلاب شد و شهیدی که امام خامنه ای فرمود مکتب است لذا همه افراد و جوانان می توانند تبعیت کنند و مثل او بشوند پس حجت بر کرمانی ها بیش از همه جا تمام است. 
 
کد خبر 1112855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha