انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی را از کشور کوتاه کرد

نظری با بیان اینکه گفت: انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی را از ایران کوتاه کرد و نظام اسلامی پس از چندین دهه همچنان با اقتدار و قوت پابرجاست؛ گفت: روز دانش آموز روز استکبار ستیزی و مبارزه با دنیای استکبار به خصوص آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یعقوبعلی نظری» امروز پنجشنبه (۱۳ آبان) در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان که در سالن شهید بهشتی برگزار شد؛ بیان کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار سالها در کشورهای مختلف به ویژه ملتهای مسلمان با تسلط بر آنها ثروت این مردم را با همکاری حاکمان وابسته به یغما می‌بردند. 

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ثروت کشور ما نیز در طول تاریخ همواره مورد هجوم و دستبرد کشورهای قدرتمند بود؛ گفت: این دستبرد تنها به ثروت‌های مالی محدود نمی‌شد بلکه ثروت‌های معنوی را نیز شامل می شد.

 

وی اظهار کرد: امام راحل (ره) در چنین شرایطی با هدف مبارزه با استکبار و در راس آن آمریکا و تشکیل نهضت انقلاب اسلامی متکی بر مردم به پا خواست و مردم ایران اسلامی او را یاری کردند.

 

نظری افزود: تبعید امام خمینی(ره) در۱۳ آبان ۱۳۴۳ به کشور ترکیه با هدف جدایی مردم و امام از سوی رژیم حاکم انجام شد غافل از این که این رابطه معنوی و اعتقادی است و جدایی ناپذیر است و ادامه نیرومند نهضت اسلامی موجب رقم خوردن انقلاب ۱۳۵۷ و در نتیجه وقایع تاریخ ساز پس از آن از جمله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شد و انقلاب اسلامی ایران همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی را از کشور ایران کوتاه کرد و نظام اسلامی پس از چندین دهه همچنان با اقتدار و قوت پابرجاست و در برابر دشمنان ایستاده است و امروز به عنوان روز دانش آموز روز استکبار ستیزی و مبارزه با دنیای استکبار به خصوص آمریکا است که باید در این مراسم برجسته باشد.

کد خبر 1112885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha